Suzuki Bandit 650A to typowy, świetnie znany i lubiany naked bike. Doceni go każdy, kto używa motocykla na co dzień w mieście, ponieważ Bandit 650 A sprawdza się w korkach i na wąskich uliczkach, jak mało która maszyna. Jednak ci, którzy wybiorą Bandita do szaleństw za miastem,oraz do dalekich podróży, także nie będą zawiedzeni. Czterocylindrowy czterosuw napędzający Bandita 650 A to przykład silnika uniwersalnego. Moc maksymalna 85 KM przy 10500 obr./min pozwala rozbujać motocykl do 200 km/h, oferując jednocześnie dynamiczną jazdę. Bandit jest ceniony także za rozsądne spalanie. Wielu motocyklistów przesiadających się na swój drugi lub trzeci motocykl w życiu, wybiera właśnie Bandita, często zostając przy swoim wyborze na dłużej.
Silnik | rzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 656 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 85 KM przy 10500 obr./min. |
Maks. moment | 61,4 Nm przy 8900 obr./min. |
Chłodzenie | ciieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 19 litrów |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, regulacja napięcia wstepnego |
Tylne zawieszenie | wachacz wleczony z pojedynczym amortyzatorem, regulacja napięcia stępnego i tłumienia |
Przednia opona | 120/70 ZR-17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60 ZR-17M/C (69W) |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy |
Tylny hamulec | pojedynczy tarczowy |
Zostaw odpowiedź