Mimo, że GSX-R 750 nie ma pojemności która w tym momencie klasyfikowałaby go jednoznacznie do którejś z klas mistrzowskich, motocykl ten dostarcza wielu emocji entuzjastom ścigania się
Na chwilę obecną nie ma klasy 750 jednak taka własnie pojemność ma bardzo długie korzenie sportowe. To właśnie na taich maszynach ścigali sie kiedyś mistrzowie królewskiej klasy MotoGP. Mimo tego, że teraz przepisy się zmieniły 750-tka od Suzuki nadal jest wyjątkowo cenionym motocyklem.
GSX-R 750 napędzany jest rzędowym, czterocylindrowym silnikiem, który generuje 150 KM przy 13200 obr./min (158 z SRAD) oraz 86,3 Nm przy 11200 obr./min. Z przodu znajdziemy widelec USD z pelna regulcją. Z tyłu zamontowano centralny amortyzator również z pełna regulacją. Motocykliści zabierający ten motocykl na tor bardzo cenią sobie łatwość z jaką wprowadza się go w zakrety oraz jego trakcję.
Silnik | 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 750 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 150 KM przy 13200 obr/min |
Maks. moment | 86,3 Nm przy 11200 obr/min |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | Odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe. |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe |
Przednia opona | 120/70 ZR17 M/C 58W |
Tylna opona | 180/55 ZR17 M/C 73W |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź