Nowa nazwa dla całkiem nowej generacji

o  Tiger 900 Rally i Rally Pro – stworzone w celu zapewnienia maksymalnej dawki przygody w terenie oraz osiągów i komfortu na drodze.

o  Tiger 900 GT i GT Pro – z myślą, by dostarczać jeszcze więcej wrażeń z jazdy, począwszy od miejskich przejażdżek, aż po podróże długodystansowe.

o  Tiger 900 – nowy podstawowy model drogowy, o znacznie większych możliwościach i bardziej wyrazistym stylu.

 

Całkowicie nowy, trzycylindrowy silnik 900 cm3 zgodny z normą Euro 5
w innowacyjnej nowej konfiguracji

o  Nowy trzycylindrowy silnik 900 cm3 o wyższej wydajności,

o  10% większy moment obrotowy w porównaniu z modelem Tiger 800, wartość maksymalna 87 Nm przy 7250 obr/min,

o  Większa moc w całym zakresie obrotów, w tym o 9% w zakresie średnich obrotów,

o  Nowa unikalna kolejność zapłonu 1,3,2 zapewniająca bardziej zdecydowany charakter i styl,

o  Najlepsze przyspieszenie w tej kategorii motocykli,

o  Bardziej charakterystyczne i wyróżniające się brzmienie silnika,

 

 

Niezwykle przyjemna, wyznaczająca nowe standardy jakości jazdy, dzięki znacznie mniejszej masie motocykla

o  Nowa, lekka i modułowa rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wspornikami tylnego siedzenia,

o  Nowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb, wysokiej klasy zawieszenie, idealne zarówno do jazdy drogowej jak i w terenie, z najlepszym w swojej klasie elektronicznym tylnym zawieszeniem (tylko GT Pro)

o  Nowe, wiodące w swojej kategorii, najwyższej klasy hamulce monoblokowe Brembo Stylema®

o  Duży, 20-litrowy zbiornik paliwa wystarczający na pokonywanie długich tras turystycznych,

 

 

 Całkowicie nowa, najwyższej klasy technologia poprawiająca komfort jazdy

o  Nowy, najlepszy w swojej klasie 7-calowy wyświetlacz TFT (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)

o  Nowy, zintegrowany system łączności My Triumph (tylko modele GT Pro & Rally Pro)

o  Nowy, zoptymalizowany system ABS i ulepszona kontrola trakcji na zakrętach, sterowane przez układ pomiaru inercyjnego (IMU) (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)

o  Do sześciu trybów jazdy: Deszcz, Droga, Sport, Konfiguracja własna kierowcy, Off-Road, Off-Road Pro,

o  Nowy układ Triumph Shift Assist, umożliwiający szybką zmianę biegów na wyższy lub niższy(tylko modele GT Pro & Rally Pro)

o  Nowe, kompleksowe oświetlenie LED ze światłami do jazdy dziennej,

o  Nowy, bezpieczny schowek na telefon komórkowy z funkcją ładowania USB,

 

Całkowicie nowy, agresywny styl serii Tiger o bardziej dominującym, przygodowym charakterze

o  Nowy punkt odniesienia w zakresie wykończenia i zdobnictwa.

o  Nadwozie klasy premium z nową kolorystyką i grafiką.

 

Dostępność i możliwość adaptacji

o  Możliwość dostosowania do wymagań na prawo jazdy kategorii A2 za pomocą montowanego przez dealera zestawu ograniczającego moc (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)

o  Dedykowana wersja Tiger 900 GT Low Ride Height dostępna z unikalnym zawieszeniem i obniżonym siedzeniem.

o  Wysokość siedzenia regulowana w zakresie 20 mm we wszystkich modelach Tiger 900.

 

Ponad 65 dedykowanych akcesoriów do modelu Tiger 900, które wzbogacą Twoją motocyklową przygodę

o  Akcesoria zwiększające komfort, ochronę i możliwości, plus całkowicie nowe kufry

o  Dwa nowe zestawy inspiracyjne:

§  Zestaw Trekker oferuje opcje akcesoriów, które dodatkowo zwiększają możliwości turystyczne motocykla

§  Zestaw Expedition oferuje obszerny zestaw akcesoriów off-roadowych, w tym nowe, wytrzymałe kufry

 

Więcej w Nowości rynkowe
Iż, elektryczny cafe racer od Kałasznikowa…

Kałasznikow zaprezentował nowy projekt – tym razem mowa o motocyklu elektrycznym w utrzymanym w nieco oldschoolowymi klimacie cafe racer...

Zamknij