Nowa nazwa dla całkiem nowej generacji
o Tiger 900 Rally i Rally Pro – stworzone w celu zapewnienia maksymalnej dawki przygody w terenie oraz osiągów i komfortu na drodze.
o Tiger 900 GT i GT Pro – z myślą, by dostarczać jeszcze więcej wrażeń z jazdy, począwszy od miejskich przejażdżek, aż po podróże długodystansowe.
o Tiger 900 – nowy podstawowy model drogowy, o znacznie większych możliwościach i bardziej wyrazistym stylu.
Całkowicie nowy, trzycylindrowy silnik 900 cm3 zgodny z normą Euro 5
w innowacyjnej nowej konfiguracji
o Nowy trzycylindrowy silnik 900 cm3 o wyższej wydajności,
o 10% większy moment obrotowy w porównaniu z modelem Tiger 800, wartość maksymalna 87 Nm przy 7250 obr/min,
o Większa moc w całym zakresie obrotów, w tym o 9% w zakresie średnich obrotów,
o Nowa unikalna kolejność zapłonu 1,3,2 zapewniająca bardziej zdecydowany charakter i styl,
o Najlepsze przyspieszenie w tej kategorii motocykli,
o Bardziej charakterystyczne i wyróżniające się brzmienie silnika,
Niezwykle przyjemna, wyznaczająca nowe standardy jakości jazdy, dzięki znacznie mniejszej masie motocykla
o Nowa, lekka i modułowa rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wspornikami tylnego siedzenia,
o Nowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb, wysokiej klasy zawieszenie, idealne zarówno do jazdy drogowej jak i w terenie, z najlepszym w swojej klasie elektronicznym tylnym zawieszeniem (tylko GT Pro)
o Nowe, wiodące w swojej kategorii, najwyższej klasy hamulce monoblokowe Brembo Stylema®
o Duży, 20-litrowy zbiornik paliwa wystarczający na pokonywanie długich tras turystycznych,
Całkowicie nowa, najwyższej klasy technologia poprawiająca komfort jazdy
o Nowy, najlepszy w swojej klasie 7-calowy wyświetlacz TFT (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)
o Nowy, zintegrowany system łączności My Triumph (tylko modele GT Pro & Rally Pro)
o Nowy, zoptymalizowany system ABS i ulepszona kontrola trakcji na zakrętach, sterowane przez układ pomiaru inercyjnego (IMU) (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)
o Do sześciu trybów jazdy: Deszcz, Droga, Sport, Konfiguracja własna kierowcy, Off-Road, Off-Road Pro,
o Nowy układ Triumph Shift Assist, umożliwiający szybką zmianę biegów na wyższy lub niższy(tylko modele GT Pro & Rally Pro)
o Nowe, kompleksowe oświetlenie LED ze światłami do jazdy dziennej,
o Nowy, bezpieczny schowek na telefon komórkowy z funkcją ładowania USB,
Całkowicie nowy, agresywny styl serii Tiger o bardziej dominującym, przygodowym charakterze
o Nowy punkt odniesienia w zakresie wykończenia i zdobnictwa.
o Nadwozie klasy premium z nową kolorystyką i grafiką.
Dostępność i możliwość adaptacji
o Możliwość dostosowania do wymagań na prawo jazdy kategorii A2 za pomocą montowanego przez dealera zestawu ograniczającego moc (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro)
o Dedykowana wersja Tiger 900 GT Low Ride Height dostępna z unikalnym zawieszeniem i obniżonym siedzeniem.
o Wysokość siedzenia regulowana w zakresie 20 mm we wszystkich modelach Tiger 900.
Ponad 65 dedykowanych akcesoriów do modelu Tiger 900, które wzbogacą Twoją motocyklową przygodę
o Akcesoria zwiększające komfort, ochronę i możliwości, plus całkowicie nowe kufry
o Dwa nowe zestawy inspiracyjne:
§ Zestaw Trekker oferuje opcje akcesoriów, które dodatkowo zwiększają możliwości turystyczne motocykla
§ Zestaw Expedition oferuje obszerny zestaw akcesoriów off-roadowych, w tym nowe, wytrzymałe kufry