NOWY TRIUMPH TIGER 900: Postęp w obszarze funkcjonalności… Informacja prasowa 4 grudnia 2019 Nowości rynkowe Nowa nazwa dla całkiem nowej generacji o Tiger 900 Rally i Rally Pro – stworzone w celu zapewnienia maksymalnej dawki przygody w terenie oraz osiągów i komfortu na drodze. o Tiger 900 GT i GT Pro – z myślą, by dostarczać jeszcze więcej wrażeń z jazdy, począwszy od miejskich przejażdżek, aż po podróże długodystansowe. o Tiger 900 – nowy podstawowy model drogowy, o znacznie większych możliwościach i bardziej wyrazistym stylu. Całkowicie nowy, trzycylindrowy silnik 900 cm3 zgodny z normą Euro 5 w innowacyjnej nowej konfiguracji o Nowy trzycylindrowy silnik 900 cm3 o wyższej wydajności, o 10% większy moment obrotowy w porównaniu z modelem Tiger 800, wartość maksymalna 87 Nm przy 7250 obr/min, o Większa moc w całym zakresie obrotów, w tym o 9% w zakresie średnich obrotów, o Nowa unikalna kolejność zapłonu 1,3,2 zapewniająca bardziej zdecydowany charakter i styl, o Najlepsze przyspieszenie w tej kategorii motocykli, o Bardziej charakterystyczne i wyróżniające się brzmienie silnika, Niezwykle przyjemna, wyznaczająca nowe standardy jakości jazdy, dzięki znacznie mniejszej masie motocykla o Nowa, lekka i modułowa rama z przykręcaną tylną ramą pomocniczą i wspornikami tylnego siedzenia, o Nowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb, wysokiej klasy zawieszenie, idealne zarówno do jazdy drogowej jak i w terenie, z najlepszym w swojej klasie elektronicznym tylnym zawieszeniem (tylko GT Pro) o Nowe, wiodące w swojej kategorii, najwyższej klasy hamulce monoblokowe Brembo Stylema® o Duży, 20-litrowy zbiornik paliwa wystarczający na pokonywanie długich tras turystycznych, Całkowicie nowa, najwyższej klasy technologia poprawiająca komfort jazdy o Nowy, najlepszy w swojej klasie 7-calowy wyświetlacz TFT (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro) o Nowy, zintegrowany system łączności My Triumph (tylko modele GT Pro & Rally Pro) o Nowy, zoptymalizowany system ABS i ulepszona kontrola trakcji na zakrętach, sterowane przez układ pomiaru inercyjnego (IMU) (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro) o Do sześciu trybów jazdy: Deszcz, Droga, Sport, Konfiguracja własna kierowcy, Off-Road, Off-Road Pro, o Nowy układ Triumph Shift Assist, umożliwiający szybką zmianę biegów na wyższy lub niższy(tylko modele GT Pro & Rally Pro) o Nowe, kompleksowe oświetlenie LED ze światłami do jazdy dziennej, o Nowy, bezpieczny schowek na telefon komórkowy z funkcją ładowania USB, Całkowicie nowy, agresywny styl serii Tiger o bardziej dominującym, przygodowym charakterze o Nowy punkt odniesienia w zakresie wykończenia i zdobnictwa. o Nadwozie klasy premium z nową kolorystyką i grafiką. Dostępność i możliwość adaptacji o Możliwość dostosowania do wymagań na prawo jazdy kategorii A2 za pomocą montowanego przez dealera zestawu ograniczającego moc (tylko modele GT & GT Pro, Rally & Rally Pro) o Dedykowana wersja Tiger 900 GT Low Ride Height dostępna z unikalnym zawieszeniem i obniżonym siedzeniem. o Wysokość siedzenia regulowana w zakresie 20 mm we wszystkich modelach Tiger 900. Ponad 65 dedykowanych akcesoriów do modelu Tiger 900, które wzbogacą Twoją motocyklową przygodę o Akcesoria zwiększające komfort, ochronę i możliwości, plus całkowicie nowe kufry o Dwa nowe zestawy inspiracyjne: § Zestaw Trekker oferuje opcje akcesoriów, które dodatkowo zwiększają możliwości turystyczne motocykla § Zestaw Expedition oferuje obszerny zestaw akcesoriów off-roadowych, w tym nowe, wytrzymałe kufry