Moto-Legendy - Strona 8 z 8 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Moto-Legendy

Oldschool: Honda VT500E - zdjęcie
Oldschool: Honda VT500E
Honda VT500E to ciekawy motocykl. Nigdy nie osiągnął popularności swojej bliskiej krewnej, czyli Shadow 500. Lata, w których był produkowany (1983-1987) to złota era rozkwitu soft- i chopperów, zatem jej mniejsza popularność nie powinna nikogo dziwić. Silnik o pojemności 491ccm i mocy 50KM wstawiono w podwozie naked-bike'a, dodano mini owiewkę osiągając zgrabny, relatywnie dynamiczny motocykl codziennego użytku ze sportowymi akcentami. Jednostka napędowa okazała się na tyle udaną konstrukcją, że po pewnych zmianach (w tym pojemność) wykorzystywano ją w kolejnych generacjach małego Shadowa, turystycznych Deauville, miejskich NTV650 oraz pierwszych turystycznych enduro Hondy, modelu Transalp 600. Dziś zadbany VT500E w oryginalnym malowaniu to fajny materiał na klasyka codziennego użytku, a mniej zadbane egzemplarze będą wdzięcznym materiałem pod wariacje customowe...
Oldschool: Honda VF1000R - zdjęcie
Oldschool: Honda VF1000R
Przedstawiamy jeden z najciekawszych modeli Hondy, z połowy lat 80tych. VF1000R była usportowioną wersją VF1000F; w stosunku do której otrzymała pełną owiewkę, mocniejszy silnik z rozrządem na koła zębate oraz nowocześniejsze zawieszenie. Miała piękny dźwięk i budzące wówczas respekt osiągi. Dzisiaj, stała się pełnoprawnym klasykiem, który wciąż cieszy oko a w rękach dobrego kierowcy pozwala utrzymać naprawdę dobre tempo!
Klimaty: Kawasaki Z650 / KZ 650 - zdjęcie
Klimaty: Kawasaki Z650 / KZ 650
Postanowiliśmy Wam przypomnieć bardzo fajny motocykl. Kawasaki Z650/KZ650 produkowano w latach 1977-1983.
Yamaha V-Max – bulgot zła - zdjęcie
Yamaha V-Max – bulgot zła
V-Max wpada w oczy. To stalowa rzeźba; jej autorom przyświecał jeden cel: wzbudzać fascynację. Sprawdziliśmy ile ducha niepokornego poprzednika znajdziemy w najnowszym wcieleniu V-Maxa.