Motocykle Voge na Torze Kielce. Nowe modele, większe pojemności, odważne plany - Motogen.pl

W poniedziałek 23 września 2024 r. na Torze Kielce w Miedzianej Górze odbyło się trzecie spotkanie przedstawicieli sieci dealerskiej marki VOGE w Polsce. Nie zabrakło również licznych reprezentantów mediów motocyklowych.

Uczestnicy imprezy poznali bardzo ambitne plany rozwoju na rynkach europejskich, a także zaskakujące premierowe modele, które już niedługo pojawią się w salonach. Mogli też przetestować motocykle z aktualnej oferty marki VOGE.

Marka VOGE, która w szybkim tempie zdobywa uznanie w Europie, w tym oczywiście również na polskim rynku, zaprezentowała nie tylko ambitną wizję rozwoju oferty pojazdów na kolejne trzy lata, ale też zapowiedziała konkretne nowe modele mające umocnić jej pozycję w segmencie dużych pojemności.

Nowości na horyzoncie. Podczas spotkania ujawniono zapowiedzi motocykli, które trafią na rynek do 2027 roku, wyraźnie sygnalizując, że koncern Loncin, do którego należą zakłady produkujące motocykle VOGE, zamierza konkurować z największymi markami premium. Nasze plany są ambitne – podkreślali przedstawiciele marki.

W 2025 roku na rynek trafi nowy, długo oczekiwany model homologowanego enduro VOGE Rally 800, który ma stanąć w szranki z najbardziej cenionymi motocyklami adventure na rynku. Produkcja ruszy już w marcu 2025 roku, jednak na razie właściciel marki nie zdradza szczegółów technicznych ani wyglądu, co tylko podsyca, i tak niemałe już, zainteresowanie tym modelem.

Atak na większe pojemności

Rok 2025 przyniesie również premierę kolejnego członka rodziny DSX – VOGE 625 DSX, który, podobnie jak jego młodszy brat, 525 DSX, zyska uznanie fanów mocnych, wielozadaniowych motocykli. Wyposażony w silnik o mocy 47 kW, model 625 DSX będzie potężniejszą wersją, gotową na najtrudniejsze wyzwania.

VOGE nie zatrzymuje się jednak na pojemnościach poniżej 700 ccm. Rodzina ścigaczy wzbogaci się o nowy model RR660R, a w 2026 roku światło dzienne ujrzy najmocniejszy z nich – VOGE RR1000. Współpraca Loncina z BMW wzmaga wśród miłośników ścigaczy spekulacje na temat tego, jaki silnik pojawi się w tej maszynie. Jedno jest pewne – oczekiwania są ogromne.

Poważne cruisery i sportowe turystyki

Nie zapomniano również o fanach cruiserów. Marka zaprezentowała ostatnio model CU250, a w nadchodzących latach planuje poszerzyć ofertę o większe pojemności – CU520V w 2025 roku, a w kolejnym sezonie pokaże flagowy cruiser CU1000V. Jednak to nie koniec rewolucji. Pod koniec 2026 roku na rynek wjedzie pożeracz autostradowych kilometrów, VOGE 1600 GT – maszyna, która wprowadzi markę do ligi elitarnych maszyn sportowo-turystycznych.

Sezon 2025: co nowego w Polsce?

Na polskim rynku w 2025 roku pojawią się wyczekiwane modele: 625 DSX, Rally 800, a także nowoczesny skuter SR 125 ADV, który ma zaspokoić potrzeby miejskich podróżników, ceniących sobie nowoczesny design i zaawansowaną technologię.

Podsumowanie wydarzenia

Spotkanie na Torze Kielce było nie tylko okazją do zaprezentowania najnowszych modeli i planów rozwojowych, ale również ważnym forum wymiany doświadczeń i rozmów o przyszłości marki VOGE w Polsce i Europie. Dealerzy mieli możliwość przetestowania nowych motocykli na torze, co pozwoliło im osobiście doświadczyć technologicznych innowacji i doskonałej wydajności maszyn. Poza dobrze znanymi i gorąco przyjętymi przez rynek pojazdami jak VOGE 300 Rally czy VOGE 525 DSX, obecni na evencie mogli też wypróbować technologiczny majstersztyk, jakim jest bijący rekordy sprzedaży w Europie Voge 900 DSX.

Rozwój marki VOGE idzie w parze z dążeniem do poszerzania sieci sprzedaży i wzmocnienia relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi. Z dużym zainteresowaniem uczestników spotkania spotkały się zapowiedzi o nowych możliwościach finansowania dla dealerów oraz plany intensyfikacji działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na arenie międzynarodowej.

Konferencja zakończyła się optymistycznymi prognozami, podkreślającymi rosnące ambicje marki VOGE oraz jej dążenie do zdominowania segmentów, które do tej pory były zarezerwowane dla największych graczy w branży motoryzacyjnej.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany