Silnik PMAC generujący 100 KM i 240 Nm zapewnia sprint do 100 km/h poniżej 3 sekund.
Newron Ev-1 wyposażono w akumulator litowo-jonowy, którego szybkie ładowanie (do 80%) trwa 40 minut. Wolniejsze, w sposób „zrównoważony” dla trwałości baterii będzie trwało 5 godzin. Bateria umożliwia zasięg 300 km w trybie miejskim i 220 km na drogach ekspresowych. Akumulator jest elementem nośnym podwozia, łączącym obydwa zawieszenia – z tyłu monowahacz, z przodu widelec podparty na systemie wahaczy.
Za hamowanie odpowiadają zaciski radialne Beringera oraz tarcze o średnicy 320 mm. Oczywiście pojazd został wyposażony w system odzyskiwania energii podczas hamowania oraz ABS.
Masa 220 kg została zachowana dzięki użyciu carbonowych felg z czego tylna wyposażona w oponę o szerokości 240 mm. Na pokładzie znajdziemy elektronikę z GPS, Bluetoothem, Wifi.
Powstanie zaledwie 12 sztuk Newrona w cenie 60 000 euro za sztukę. Dostawy rozpoczną się w 2021 r…
Zostaw odpowiedź