Lecimy testować nową Yamahę YZ450F na rok 2014 - Motogen.pl

Nowy YZ450F został całkowicie przeprojektowany. Innowacyjny silnik z wtryskiem paliwa, z pochylonym do tyłu cylindrem został zaprojektowany na nowo, aby zapewnić większą dostępność mocy. Za nim znajdziemy wijącą się rurę wydechową, która pozwala scentralizować masę motocykla. 

Dzięki całkowicie nowemu podwoziu maszyna zyskała jeszcze bardziej kompaktowe wymiary. Przeprojektowana rama pomocnicza, udoskonalony układ przełożeń, nowa lokalizacja zbiornika paliwa oraz szczupłe i smukłe elementy z tworzywa sztucznego.

To wszystko to zapewnienia producenta o nowej YZ. Jak jest naprawdę przekonamy się w dniach 1-2 lipca, bo właśnie wtedy nasz samolot wyląduje we Florencji. Z lotniska zaraz transportujemy się do nadmorskiej miejscowości Viareggio, gdzie czekać na nas będą nowiutkie YZ oraz przedstawiciele Yamahy gotowi odpowiadać na nasze (i Wasze) najbardziej niewygodne pytania.

Dlatego jeżeli macie jakieś pytania, które chcielibyście zadać inżynierom Yamahy – piszcie je w komentarzach poniżej lub na maila [email protected].

Najważniejsze cechy nowej YZ450F na 2014:

  • Zmodyfikowany pochylony do tyłu silnik o pojemności 450 cm3 i zmieniona skrzynia biegów
  • Podwozie i układ wydechowy zapewniający lepszą centralizację masy
  • Więcej frajdy, lepsza reakcja na gaz i kontrola podczas prowadzenia
  • Układ wtryskowy najnowszej generacji, dający więcej przyjemności z jazdy
  • Podwozie i rama pomocnicza z aluminium, pozwalające obniżyć masę maszyny
  • Smukła stylistyka i grafiki w formie odlewów
  • Opcjonalny zestaw YZ MX Power Tuner, dostosowujący pojazd do indywidualnych potrzeb kierującego