Oryginalna wyścigówka z lat 70. to marzenie niejednego fana dwóch kółek, ale na obecność takiego obiektu w garażu mogą sobie pozwolić tylko nieliczni. Z kolei na rynku nowych motocykli, zwłaszcza tych o mniejszych pojemnościach, próżno szukać czegokolwiek o tym kształcie. Stylizacja współczesnych maszyn jest zazwyczaj na wskroś nowoczesna i agresywna.
Amerykańska firma GG Retrofiz zaproponowała bardzo ciekawe rozwiązanie, w postaci zestawu pozwalającego na szybką transformację naburmuszonego Japończyka w pięknego klasyka o miękkich liniach. Pierwszy model wyprodukowany przez tę firmę przeznaczony jest dla Yamahy YZF-R3, wyprodukowanej w latach 2015-2018.
Składa się na niego kompletny zestaw owiewek, czasza z okrąglym reflektorem, pokrywa zbiornika paliwa oraz ogon. Wszystko to spełnia wymogi homologacji drogowej. Kit firmy GG Retrofiz dostępny jest w trzech wersjach wykończenia: Podium, Palme i Habitat. Całość można zamontować na motocyklu w ciągu godziny i zgodnie z zapewnieniem producenta jest to na tyle łatwe, że można obyć się bez pomocy mechanika.
Koszt transformacji Yamahy YZF-R3 to w przeliczeniu ok. 4500 zł za plastiki plus od 980 do 1130 zł za wybraną grafikę.