Podwozie Kawasaki ER-6F jest szczuplejsze i bardziej kompaktowe w porównaniu do poprzednikia. Dzięki zmianom sztywności motocykla i w ustawieniu zawieszenia, jednoślad dużo łatwiej i precyzyjniej się prowadzi, pozycja kierującego jest bardziej naturalna, a niskim osobom łatwiej dosięgnąć nogami ziemi.
Silnik napędzający Kawasaki ER-6F to 4-suwowy równoległy twin o pojemności 649 ccm, chłodzony cieczą i osiągający 72 KM przy 8500 obr/min. oraz moment obrotowy 66 Nm przy 7000 obr/min. Ulepszono go, by łagodniej oddawał moc. Masa motocykla to 204 kg, w wersji z ABSem 208 kg.
Silnik | 4-suwowy, dwucylindrowy, rzędowy, DOHC, 8 zaworów |
Pojemność | 649 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 53 kW {72.1 KM} / 8,500 obr/min |
Maks. moment | 66 N·m {6.7 kgf·m} / 7,000 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | wysokowytrzymała, stalowa |
Zbiornik paliwa | 15.5 litrów |
Przednie zawieszenie | przednie zawieszenie o średnicy 41 mm |
Tylne zawieszenie | Pojedyńczy amortyzator z regulacją dobicia. |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | Podwójne pływające tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i nieregularnym kształcie. Zaciski hamulcowe dwutłoczkowe |
Tylny hamulec | Pojedyńcza tarcza hamulcowe o średnicy 220 mm i nieregularnym kształcie. Zacisk hamulcowy jednotłoczkowy |
Zostaw odpowiedź