Kawasaki ER-6F - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Kawasaki ER-6F w 2009 przeszła poważny lifting. Dzięki niemu ten bardzo dobry motocykl stał się stylistycznie bardziej agresywny pozostając nadal jednośladem przyjaznym każdemu kierowcy.

Podwozie Kawasaki ER-6F jest szczuplejsze i bardziej kompaktowe w porównaniu do poprzednikia. Dzięki zmianom sztywności motocykla i w ustawieniu zawieszenia, jednoślad dużo łatwiej i precyzyjniej się prowadzi, pozycja kierującego jest bardziej naturalna, a niskim osobom łatwiej dosięgnąć nogami ziemi.
 

Silnik napędzający Kawasaki ER-6F to 4-suwowy równoległy twin o pojemności 649 ccm, chłodzony cieczą i osiągający 72 KM przy 8500 obr/min. oraz moment obrotowy 66 Nm przy 7000 obr/min. Ulepszono go, by łagodniej oddawał moc. Masa motocykla to 204 kg, w wersji z ABSem 208 kg.


Silnik4-suwowy, dwucylindrowy, rzędowy, DOHC, 8 zaworów
Pojemność649 ccm
Prędkość max
Moc53 kW {72.1 KM} / 8,500 obr/min
Maks. moment66 N·m {6.7 kgf·m} / 7,000 obr/min
ChłodzenieChłodzony cieczą
Ramawysokowytrzymała, stalowa
Zbiornik paliwa15.5 litrów
Przednie zawieszenieprzednie zawieszenie o średnicy 41 mm
Tylne zawieszeniePojedyńczy amortyzator z regulacją dobicia.
Przednia opona120/70ZR17M/C (58W)
Tylna opona160/60ZR17M/C (69W)
Przedni hamulecPodwójne pływające tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i nieregularnym kształcie. Zaciski hamulcowe dwutłoczkowe
Tylny hamulecPojedyńcza tarcza hamulcowe o średnicy 220 mm i nieregularnym kształcie. Zacisk hamulcowy jednotłoczkowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany