Model X-5 ma podobno być bardzo łatwy w prowadzeniu, a jednocześnie dynamiczny i dawać sporo frajdy z jazdy. Motocykl napędza jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 250 ccm. Z przodu znalazł się widelec USD, a z tyłu aluminiowy wahacz. Za zatrzymanie jednośladu odpowiada 300-mm tarcza z czterołoczkowym zaciskiem i 230-mm tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu.
Najciekawszy jest jednak wygląd motocykla. Jest on wyjątkowo ostry, kanciasty i po prostu fajny. Taki design na pewno przyciągnie do nowego X-5 sporo młodych kierowców. Nie zdziwiłabym się też, gdyby bardziej doświadczeni kierowcy skusili się na zakup tego pojazdu ze względu na ekonomię użytkowania oraz właśnie nietuzinkowy wygląd.
Oprócz tej nowości na stoisku Hyosunga znalazł się też odświeżony model GT650R. Motocykl dostał nowe owiewki oraz przednie światło, a także nieco twardsze siedzenie. Nieskromnie przyznamy, że ten ostatni element zmieniono między innymi po uwagach redakcji Motogen, jakie mieliśmy po przeprowadzonym teście obecnego modelu GT650R.