Jak większość golasów, CB 1300 to motocykl miejski. Ceniona jest głównie za swoje gabaryty i paradoksalnie – brak owiewek. Masa 252 kg nie stanowi wcale przeszkody, by motocykl poruszał się miękko i płynnie. Każdy doceni prawie 13-litrową przestrzeń bagażową w schowku pod kanapą. Motocykl napędza jednostka o pojemności 1284 ccm i mocy 116 KM oraz momencie obrotowym sięgającym 117 Nm przy 6000 obr./min. CB 1300 jest wyposażona we wtrysk paliwa, wyświetlacz LCD (w połączeniu z tradycyjnymi zegarami) a opcjonalnie ma także ABS.
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 1284 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 114 KM przy 7750 obr./min |
Maks. moment | 116 Nm przy 6000 obr./min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | podwójna-kołyskowa, rury stalowe |
Zbiornik paliwa | 21 litrów |
Przednie zawieszenie | 43 mm widelec teleskopowy typu cartridge z regulacją siły odbicia i dobicia, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, podwójne konwencjonalne amortyzatory z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 116 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy 310mm, 4-tłoczkowy, C-ABS |
Tylny hamulec | pojedyńczy tarczowy 256mm, jednotłoczkowy, C-ABS |
Zostaw odpowiedź