Energica Motor Company to wiodący producent motocykli elektrycznych o najwyższych parametrach oraz jedyny dostawca motocykli do Mistrzostw Świata FIM Enel MotoE. Nowy akumulator dla modeli 2020 ma pojemność 21,5 kWh i jest prawdziwym przełomem jeżeli chodzi o rynek motocykli elektrycznych: „Jest to akumulator o największej pojemności i mocy, jaki kiedykolwiek zainstalowano w seryjnym motocyklu elektrycznym”, mówi dyrektor techniczny Energica Giampiero Testoni.

Nowy akumulator dostępny będzie we wszystkich modelach 2020, czyli Ego+, Eva Ribelle oraz Eva EsseEsse9+. Dla motocykli Ego i EsseEsse9, wciąż jako tańsza opcja dostępne będą wersje z akumulatorami o pojemności 13,4 kWh.


Energica Ego+

Dzięki nowej jednostce napędowej motocykle elektryczne wyprodukowane w Modenie uzyskują lepszy moment obrotowy – od 200 Nm do 215 Nm w zależności od modelu. Co więcej, modele na rok 2020 są o 5% lżejsze i mają o 60% większy zasięg.


Energica Eva Ribelle

Zasięgi motocykli Energica z nowym akumulatorem na rok 2020 (wszystkie testy zasięgu zostały przeprowadzane w rzeczywistych warunkach na rzeczywistych nawierzchniach):

Miasto: 400 km (249 mil)

Cykl mieszany: 230 km (143 mil)

Trasa: 180 km (112 mil)

Używając stacji szybkiego ładowania, 400 kilometrów miejskiego zasięgu można mieć już po 1 godzinie, a po 80% baterii dostępne jest po 40 minutach. Używając sieci elektrycznej typu Level 2, godzina ładowania pozwala na pokonanie 67 kilometrów.

Modele na rok 2020 można już zamawiać w salonie importera, produkcja przewidziana jest na styczeń a czas realizacji zamówienia to około 2 tygodnie. Ceny zaczynają się od 89 tyś złotych w zależności od modelu i konfiguracji. Importer dysponuje również egzemplarzem testowym. Więcej na energicamotor.pl.


Energica Eva EsseEsse9+

Więcej w Nowości rynkowe
[EICMA] Medley oraz seria Beverly – Piaggio prezentuje nowości na 2020

Marka Piaggio na wystawie EICMA zaprezentowała zupełnie nowy model Medley oraz przedstawiła odświeżoną gamę skuterów z serii Beverly.

Zamknij