Znacie na pewno rewelacyjną kampanię reklamową T-Mobile z Tomaszem Kotem i Kingą Preis w roli głównej. W jednym z ostatnich klipów obok pary aktorów wystąpiło Ducati Panigale 959.
Tym, co nas ucieszyło i na co zwróciliśmy uwagę, jest odniesienie do jakości, prędkości i zaawansowanej technologii. Z jednej strony szybki internet, z drugiej szybki motocykl.
Ducati Polska postanowiło przybliżyć pracownikom T-Mobile cała gamę motocykli tej marki i w czwartek 14 kwietnia maszyny zajechały przed biurowiec.
Stoisko na którym prezentowano Multistradę 1200, Monstera 821, Diavela Carbon i XDiavela, całą gamę Scramblerów razem z customowym Iron Lungs – laureatem konkursu Custom Rumble, cieszyło się popularnością od samego rana do wczesnego wieczora.
Głównym bohaterem było Panigale 959, a sznytu dodawał fakt, że był to dokładnie ten sam egzemplarz, który brał udział w reklamie.
Czas był bardzo udany. Była okazja do wielu ciekawych rozmów i spotkań, cały – mimo że dość chłodny – dzień minął w gorącej, przyjacielskiej atmosferze.
Przedstawiciele Ducati już cieszą się na myśl o kolejnych spotkaniach podczas licznie umawianych jazd testowych.