Nowy Scrambler będzie niedrogi, łatwy w obsłudze i ekonomiczny w eksploatacji, a jednocześnie jest to Ducati ze swoim niepowtarzalnym wdziękiem. Silnik o pojemności 399 ccm, szeroka kierownica i długa kanapa mają zapewnić komfortową jazdę pełną wrażeń, a ABS w standardzie ułatwi bezpieczną jazdę.
Silnik | L-Twin, z rozrządem desmodromicznym, 2 zawory na cylinder |
Pojemność | 399 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 30,2 kW (41 KM) przy 8750 obr./min. |
Maks. moment | 34.6 Nm (3.5 kgm) przy 8000 obr./min. |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 14 l |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy Showa, 41mm, skok 150 mm |
Tylne zawieszenie | amortyzator Kayaba z regulacją napięcia wstępnego, skok 150 mm |
Przednia opona | Pirelli MT 60 RS 110/80 R18 |
Tylna opona | Pirelli MT 60 RS 160/60 R17 |
Przedni hamulec | tarczowy, 320 mm, dwutłoczkowy zacisk, ABS |
Tylny hamulec | tarczowy, 245 mm, jednotłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź