Pojawienie się nowego Ducati Monster 1100 i 1100S powiększyło rodzinę tego modelu. Dodajmy jeszcze, że to właśnie ta linia na nowo określa sposób, w jaki powinny wyglądać motocykle typu naked bike. Nowy Ducati Monster 1100 stał się także nową ikoną włoskiej doskonałości. Ten klejnot stylu i osiągów jest napędzany znanym na całym świecie ze swojego legendarnego momentu obrotowego i przyspieszenia charyzmatycznym dwuzaworowym, dwucylindrowym silnikiem typu Desmodromic o pojemności 1078 ccm.
Jeśli decydujesz się na zakup Ducati Monster 1100, nie decydujesz się jedynie na motocykl, lecz na całkowitą zmianę swojego stylu życia. Ta maszyna jest odzwierciedleniem Twojej osobowości i jest czymś, czym można podzielić się ze światem lub zatrzymać tylko dla siebie. Tak czy inaczej, Ducati Monster zawsze uosabiał chęć doświadczenia euforii i “nagiej” mocy.
Z nowym aluminiowym wahaczem jednoramiennym, wysokiej klasy wyposażeniem, wyścigowym zawieszeniem ,po 15 latach ewolucji Ducati Monster 1100 stanął na czele “swojej rodziny”.
Nowy Monster 1100 waży o całe 8 kg mniej od, już lekkiego, S2R 1000. Czyni go to najlżejszym motocyklem w swojej kategorii. Każdy element został przerobiony oraz ulepszony, a wszystko po to, aby forma dorównywała treści. Zastosowano także politykę “mniej, znaczy więcej”. Mniejsza waga plus większy moment obrotowy oznaczają więcej przyjemności z jazdy. Dzisiejsze Monstery są wynikiem ciągłego wprowadzania zmian i ulepszeń. Nowe, mocne i zapierające dech w piersiach maszyny reprezentują styl i charyzmę, zachowując przy tym esencję prawdziwego naked bikea.
Monster 1100 został wyposażony w silnik, który odda do dyspozycji kierowcy 95 KM przy 9 500 obr./min oraz moment obrotowy w wysokości 103 Nm przy 6000 obr./min. Wersja 1100S ma na pokładzie dodatkowo w pełni regulowane zawieszenie marki Ohlins i jest nieco lżejsza od podstawowego modelu. Motocykle w opcji wyposażone są w ABS.
Silnik | V2, 4-suwowy |
Pojemność | 1078 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 93.60 KM (68.3 kW)) przy 7500 RPM |
Maks. moment | 75.90 Nm (7.7 kgf-m or 56.0 ft.lbs) |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | Spawana z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 15.0 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 180/55-ZR17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź