Na rynku Hypermotard jest od 2008 roku. I od samego początku wywołuje zamieszanie – najpierw jako koncept, potem jako seryjny pojazd. Dwucylindrowy silnik o pojemności 1078 cm3, który znamy z Multistrady, generuje moc około 90 KM. W 2009 na rynku pojawił się zmodernizowany Hypermotard 1100 Evo i 1100 Evo SP. maszyny otzrymały kilka koni więcej i zostały odchudzone w porównaniu do pierwowzoru. Do rodziny tych niebanalnych motocykli dolączył również mały Hypermotard 796.
Hypermotard został zaopatrzony w różnego rodzaju dodatki, które dodają smaku tej już i tak niezwykłej maszynie – m.in. składane lusterka znajdujace sie na końcach manetek. Ten zaskakujący motocykl nie cieszy się może popularnością, ale dla wąskiej grupy, która potrafi docenić jego właściwości, jest na pewno jedyny w swoim rodzaju.
Silnik | V2, 4-suwowy |
Pojemność | 1078 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 90.00 KM (65.7 kW)) przy 7750 RPM |
Maks. moment | 103.05 Nm (10.5 kgf-m or 76.0 ft.lbs) przy 10500 RPM |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | Spawana z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 12,4 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 180/55-ZR17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź