Znacie markę Icon? Icon to amerykański producent odzieży motocyklowej, kasków i akcesoriów. Nie będziemy kłamali – posiadamy jedynie minimalne doświadczenie praktyczne z tą marką, ale jeżeli mielibyśmy wybrać sobie odzież motocyklową jedynie pod względem stylu, Icon trafiłby do czołówki. Ale jeżeli kryterium stałby się marketing… Icon podchodzi do tej sprawy, kierując się dewizą „na grubo”. Regularnie produkują na przykład klipy reklamowe, w których np. stunter terroryzuje zamknięte ulice Detroid, czy na przykład to co teraz.
Reklamując swoją linię ciuchów adventure z serii Icon 1000, producent zatrudnił dwóch stunterów. Rob Carpenter i Tony Carbajal wsiedli na Harleya Sportstera oraz Indiana FTR z offroadowymi oponami, aby w dirt-trackowym stylu zaatakować pustynię. Tytuł to „Dos Trackers”. Jeżeli taka reklama nie jest widowiskowa, to nie wiemy co jest…
Musicie wiedzieć, że powyższy klip to już druga część „Dos Trackers”. Łapcie więc także pierwszą edycję: