Silnik renegata to chłodzona cieczą, dwucylindrowa V-ka od Rotaxa, o pojemności 799 cm3, z 4 zaworami na cylinder i rozrządem SOHC. Za dawkowanie paliwa odpowiada elektroniczny wtrysk VDO Siemens. Ten spory piecyk generuje ok. 71 KM. Przeniesiennie napędu odbywa się przy pomocy bezstopniwej przekładn CVT i napędzanego wałem dyferencjału Visco-lok. Napęd na 4 koła dostępny jest w trybach high i low. Zawieszenie przednie to wahacze trójkątne typu RS i amortyzatory Kayaba HPG, tylne zaś, to zawieszenie TTI (Trailing Torsional Independent). Całość została przytwierdzona to aluminiowej ramy SST.
Silnik | widlasty (cylindry w układzie V), czterosuwowy, OHC |
Pojemność | 800.0 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | centralna podwojna, stalowa |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 25x8 - 12 |
Tylna opona | 25x10 - 12 |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź