W 2015 roku do klientów trafiło 136 963 motocykli marki BMW, co dało wzrost o 10,9% w porównaniu z rokiem 2014. Największym rynkiem zbytu były oczywiście Niemcy, gdzie sprzedano 23 823 motocykle, co stanowiło 17,4% ogółu sprzedaży. Na drugim miejscu znalazły się Stany Zjednoczone z wynikiem 16 501 sztuk. Kolejnymi rynkami, na których BMW odniosło sukcesy były Francja (12 550 szt.), Włochy (11 150 szt.), Wielka Brytania (8 200 szt.) i Hiszpania (7 976 szt.).
Jakie motocykle sprzedawały się najlepiej? Na pierwszym miejscu jest oczywiście seria R ze sprzedażą na poziomie 73 357 sztuk, a wiodący model to R1200GS, który sprzedano w liczbie 23 681 egzemplarzy. Drugi był R1200GS w wersji Adventure, który znalazł 18 011 nabywców, a na trzecim miejscu znalazło się R1200RT w liczbie 10 955 sprzedanych egzemplarzy.
Bardzo dobrze poradziła sobie seria S. Do klientów trafiło 9 576 sztuk modelu S1000RR, 6 473 sztuk modelu S1000R oraz 5 061 sztuk modelu S1000XR. To właśnie S1000XR może wyrosnąć na lidera serii S, ponieważ ten wynik sprzedaży osiągnięto w około pół roku.
Nie zapominajmy również o maksi skuterach. BMW sprzedało 4 530 sztuk modeli C 650 GT i C 600 Sport. Elektryczny C evolution znalazł 957 nabywców.
Jakie są plany na przyszłość? Do 2020 roku BMW chce osiągnąć sprzedaż na poziomie 200 000 sztuk. Producent pokłada spore nadzieje zarówno w sprawdzonych modelach jak i w tych, które dopiero trafiły do oferty. Z nowości najlepiej poradził sobie S1000XR, ale R1200R i RS próbują dotrzymać mu kroku. Oprócz tego BMW może dużo ugrać wprowadzając model G310R i pojawiając się na kolejnych rynkach wschodzących. Światowe rynki motocykli ożywiły się na tyle, że można wróżyć kolejny sukces sprzedażowy.