BMW R 1150 GS napędzany dwucylindrowym, 4-suwowym silnikiem typu boxer, dostał 6-stopniową skrzynię biegów i nowy wałek rozrządu z mechanizmem czasowym. Mimo swoich gabarytów motocykl miał całkiem przyzwoite osiągi – 98 Nm 5250 obr/min, choć maksymalna prędkość 197 km/h nie powala na kolana, zresztą w warunkach do jakich jednoślad był przeznaczony była wystarczająca.
Duże i ciężkie (263 kg) enduro miało być ukoronowaniem wieloletnich sukcesów BMW na polu produkcji motocykli terenowych. Jednak jak to zwykle bywa R 1150 GS musial z czasem ustąpic pola swojej udoskonalonej wersji R 1200 GS.
Silnik | Bokser dwucylindrowy, 4-suwowy, |
Pojemność | 1130 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 85.00 KM (62.0 kW)) przy 7000 RPM |
Maks. moment | 97.60 Nm (10.0 kgf-m or 72.0 ft.lbs) przy 5500 RPM |
Chłodzenie | olej i powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 22.0 litry |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź