Honda Deauville to motocykl cichy, spokojny i... skuteczny na co dzień. W dzisiejszym motocyklowym świecie nie ma miejsca na kompromisy. Skutkiem tego na ulicach i trasach spotykamy anorektyczne i jadowite, krzyczące z wydechu motocykle sportowe, wielkie opasłe cruisery o niebotycznych pojemnościach oraz ciężkie, przerośnięte i nieporęczne motocykle turystyczne. A co z maszynami codziennego użytku? Takimi, które bez specjalnych ceremonii i problemów przewiozą nas z pkt. A do pkt. B?. Takimi nie za dużymi, nie za szybkimi lecz w sam raz? Taka właśnie jest Honda Deauville. Motocykl cichy, spokojny i... skuteczny na co dzień. Honda Deauville napędzana jest dwucylindrową vidlastą jednostką produkującą 66 KM przy 8000 obr./min oraz 66 Nm przy 6500 obr./min. Za wychamowanie odpowiedzialne są oczywiście tarczowe heble (przód - 2x 296 mm i trzytłoczkowe zaciski, tył - 276 mm i dwutłoczkowy zacisk) dodatkowo wyposażone w ABS i CBS.
Silnik | 2-cylindrowy, widlasty (V2 52°), 4-suwowy, 8-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 680 ccm |
Prędkość max | 185 km/h |
Moc | 66 KM przy 8000 obr./min |
Maks. moment | 66 Nm przy 6500 obr./min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 19,7 litra |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź