Napędzany jest 4-suwowym, chłodzonym cieczą V-Twinem osiągającym moc 75 KM przy 5000 obr/min. oraz moment obrotowy 135 Nm przy 2750 obr/min. Do kompletu motocykl otrzymał sześciobiegową skrzynię z nadbiegiem. Kawasaki zdecydowało się również na wyposażenie VN 1700 Classic w napęd za pomocą pasa, który jest cichy i mocno ogranicza wymagania obsługowe. Styliści postarali się o to by motocykl poza dobrym prowadzeniem również dobrze się prezentował. Detale takie jak tylna lampa czy zegary w obudowie w kształcie łezki robią bardzo przyjemne wrażenie.
Silnik | 2-cylindrowy, widlasty, 4-suwowy, 8-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 1700 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 74 KM przy 5000 obr./min. |
Maks. moment | 135 Nm przy 2750 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | podwójna kołyskowa, stalowa |
Zbiornik paliwa | 20 litrów |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, średnica rur nośnych 43 mm, skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz, podwójny amortyzator, 4-drożne tłumienie odbicia |
Przednia opona | 130/90B16M/C 67H |
Tylna opona | 170/70B16M/C 75H |
Przedni hamulec | podwójny, tarczowy 300 mm, 2-tłoczkowy zacisk |
Tylny hamulec | pojedynczy tarczowy 300 mm, 2-tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź