Brytyjczycy ze stowarzyszenia Sussex Safer Roads Partnership zainicjowali kampanię społeczną „Stay a hero, stay safe” (z ang. „Zostań bohaterem, zostań bezpieczny”).
Skąd dzieci czerpią inspirację? Z zachowania dorosłych. Chłopiec w garażu, tak jak tata, a może starszy brat, chce samodzielnie jeździć motocyklem. Choć nie może tego robić, konstruuje swój własny jednoślad, zakłada kask i kurtkę i zaczyna marzyć. Jak zachowałby się, gdyby na co dzień miał inne wzorce? Czy kochałby motocykle tak bardzo, gdyby na jednym z nich zginął jego bliski? Dlaczego tak ważne jest odpowiednie ubranie? To tylko niektóre z pytań, które może wywołać krótka reklama społeczna.
Zdaniem stowarzyszenia SSRP motocykliści biorą udział aż w 25% wypadków drogowych, które mają miejsce na drogach hrabstwa Sussex. Celem kampanii, którą wsparło Ducati, jest zredukowanie liczby zabitych lub poważnie rannych w takich wypadkach motocyklistów przynajmniej o 40%. Środkiem do tego celu ma być między innymi film prezentowany poniżej. Chociaż nie pokazuje on brutalnych scen z wypadków, zapada w pamięć.