Od 2018 roku w życie wchodzi wiele udogodnień mających na celu usprawnienie sprzedaży. Polski dystrybutor pracuje nad zwiększeniem dostępności modeli oraz promocjami mającymi na celu zachęcenie motocyklistów do wybrania tej legendarnej marki.

GŁOŚNE ZMIANY W SEGMENCIE MID SIZE

Poza premierą nowego modelu – Scouta Bobber, który robi furorę na całym świecie, a zamówienia na motocykle spływają w lawinowym tempie, można także dostrzec subtelne zmiany w pozostałych dwóch modelach Scout. Indian Scout Sixty może pochwalić się nowymi malowaniami – jednokolorowym brązowym i dwukolorowym szaro-czarnym z dodatkiem czerwieni. Cena motocykla rozpoczyna się od 51 900 pln brutto. Idąc za potrzebami klientów, model Indian Scout wyposażono w kanapę oraz podnóżki dla pasażera w standardzie. Dopracowano przednie zawieszenie. Pojawiły się także nowe kolory – butelkowa zieleń i jasna zieleń połączona z kremowym beżem, a wszystkie modele od tego roku wyposażone są w skórzane siedzenia w kolorze Desert Tan. Cena Scouta, wraz z wyposażeniem nieco wzrasta (czyli wynosi od 60900 pln brutto), ale importer przygotował specjalny rabat do 5000 pln na motocykle z rodziny Indian Scout zakupione w polskich autoryzowanych salonach. Co więcej, w cenie motocykla zawiera się aż 5 lat gwarancji na sprzęt.

POWIĘKSZONA RODZINA DARKHORSE

Ogromnym powodzeniem w Polsce cieszą się czarne modele motocykli z rodziny Darkhorse. W tym roku zachodzą w niej dwie istotne zmiany. Pierwsza, to zmiana w stylistyce i wyposażeniu Chieftaina – wprowadzono otwarty błotnik odkrywający w całej okazałości 19 calową przednią felgę, skórzane siedzenie, czarne zegary oraz dodatek interaktywnego systemu Indian Ride Command jako standard.

 Cena modelu w 2018 roku będzie wynosić 119 900 pln brutto. Druga, to całkiem nowy członek rodziny – Indian Springfield Darkhorse, czyli klasyczny bagger w mrocznym wydaniu. Motocykl cieszy się ogromnym zainteresowaniem na całym świecie, a w Polsce zebrano już na niego pierwsze zamówienia. Cena sprzętu to 109 900 pln brutto. Bez zmian natomiast jako jedyny pozostaje Chief Darkhorse – tutaj zmiany uznano za zbędne, gdyż produkt zbiera jedynie pozytywne recenzje w swojej klasycznej postaci. Cena motocykla to 89 900 pln.  Jak to bywa w przypadku marek niszowych, wolumen motocykli z rodziny Darkhorse na 2018 rok w Polsce wynosi zaledwie 12 sztuk.

TURYSTYKA WEDŁUG INDIAN

Rodzina motocykli turystycznych Indian dzieli się na baggery – Chieftain, oraz motocykle w stylu touring – modele Roadmaster. Te pierwsze w tym roku przechodzą głęboki lifting. Chieftain dostępny jest w wersji Classic – ze znanym wszystkim głębokim błotnikiem – w trzech malowaniach. Te motocykle dostępne będą w cenie 119 900 pln. Wersję Limited cechują natomiast odkryte błotniki, duża przednia felga i bardziej ekstrawaganckie, nowoczesne malowania. Modele z tej serii będą kosztować 124 900 pln. Wszystkie modele turystyczne Indian wyposażone są w system Indian Ride Command w języku polskim oraz silnik Thunder Stroke 111 o zwiększonej mocy i momencie obrotowym 150 Nm.

W najbardziej rozpoznawalnym motocyklu turystycznym Indian – Roadmasterze, zmian doszukamy się jedynie w nowych malowaniach. Sprzedaż tego modelu od jego pierwszej premiery jest rewelacyjna na całym świecie. Motocykl pomimo klasycznego stylu jest napakowany z nowości technologiczne,  silnik ze zwiększoną mocą oraz najlepszy system interaktywny stworzony z myślą o dwóch kołach. Cenowo motocykl zbliżony jest do modeli Harleya: Ultra Limited i Road Glide Ultra.

„W segmencie motocykli turystycznych Indian zdecydował się wprowadzić dwa nowe, ciekawe modele. Jeden z nich, otwierający ten segment, to podstawowy Chieftain, dostępny w jednym kolorze. To bagger Indian wprowadzający do rodziny motocykli turystycznych. Dzięki niemu chcemy otworzyć drzwi większej ilości motocyklistom chcącym poczuć luksus podróżowania Indianem, ale w rozsądnej cenie. Motocykl kosztuje 109 900 pln, co w połączeniu z dobrym finansowaniem daje receptę na spełnianie turystyczno-motocyklowych marzeń. W porównaniu do produktów konkurencji – tutaj mam na myśli motocykl Harley Davidson Road Glide – cena wypada naprawdę konkurencyjnie – mówi Katarzyna Kliś, manager sprzedaży i marketingu Indian w Polsce. – Drugi, to Indian Roadmaster Elite, czyli najlepszy i najbogatszy motocykl, jakim można wyjechać z naszych salonów. Po polskich trasach będzie można spotkać zaledwie dwie sztuki tego dzieła” – dodaje. Król szos będzie kosztował 169 900 pln, co przy Harleyowskim CVO Limited za ponad 184 000 pln wcale nie wydaje się przesadną ceną, szczególnie mając na uwadze wyposażenie, wygląd motocykla, 5 lat gwarancji i poziom niezawodności silnika Thunder Stroke 111.

Pełny cennik motocykli Indian w Polsce znajdziecie w tutaj.

Więcej w Biznes, Ciekawostki
Motocykle w zgniatarce – tylko dla ludzi o mocnych nerwach

Są rzeczy na świecie, których człowiek po prostu nie chce zaakceptować, np. przemoc rodzinna, znęcanie się nad zwierzętami oraz to,...

Zamknij