Mieszkańcy największych miast Polski w badaniu przeprowadzonym przez Grupę Media Partner – wydawcę informacyjnych dodatków „Rzecz o Biznesie’ do „Rzeczpospolitej’ i „Przeglądu Gospodarczego’ do „Gazety Prawnej’ – przyznali marce Yamaha wyróżnienie „Złoty Laur Klienta 2008” w kategorii Motocykle.
W ogólnopolskim sondażu zrealizowanym w miesiącach od stycznia do czerwca br., Grupa Media Partner wyłoniła najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Na wyniki badań złożyły się odpowiedzi w ankietach przeprowadzonych wśród mieszkańców największych miast Polski oraz rezultat głosowania czytelników dodatków „Przegląd Gospodarczy’ do „Gazety Prawnej’ i „Rzecz o Biznesie’ do „Rzeczpospolitej’. Co istotne, pytania miały charakter otwarty, zatem wskazanie marki Yamaha pozostało w gestii ankietowanych. Badanie potwierdziło znajomość japońskiej marki i sygnowanych nią motocykli przez polskie społeczeństwo oraz pozytywne nastawienie klientów.
Dla Yamaha to drugi tytuł „Laur Klienta” w trzecim badaniu prowadzonym przez Grupę Media Partner w kategorii „Motocykle”.
Yamaha Motor Polska dziękuje uczestnikom badania za zaufanie, jakim obdarzyli markę Yamaha oddając na nią swój głos w wyborze laureata konkursu „Laur Klienta 2008”.