Lekka (100 kg na sucho) maszyna fantastycznie radzi sobie na wertepach. Nie polecana dla początkujących, doświadczonemu kierowcy da wiele radości z pokonywania ciężkich offroadowych tras. YZ450F jest bezawaryjna, gdy dba się o regularne zmiany oleju.
W 2010 motocykl przeszedl bardzo poważne zmiany. Przeprojektowano silnik czego wynikiem było pochylenie cylindra do tyłu. Zapewnia to lepszy rozkład sił i wydajniejsze spalanie oraz centralizację masy. YZ450F otrzymał także wtrysk paliwa. To wymusiło także zaminę w układzie wydechowym maszyny. Zbiornik paliwa powędrował pod siedzenie motocykla. Dzięki tym zmianom jednoślad ma jeszcze lepiej pokonywać zakręty.
Silnik | 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy, nachylony do tyłu, jednocylindrowy |
Pojemność | 449.7 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | Rama typu Bilateral Beam |
Zbiornik paliwa | 6.2 litrów |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy typu upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz, Wahaczowe |
Przednia opona | 80/100-21-51M |
Tylna opona | 110/90-19 62M |
Przedni hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 250 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Zostaw odpowiedź