WR125X to pełnoprawny i dorosły motocykl, chociaż pojemność jego chłodzonego cieczą, czterosuwowego i czterozaworowego, jednocylindrowego silnika to zaledwie 125 cm³. 15 KM przy 9000 obr/min. i 12,2 Nm przy 8000 obr/min.
Za zatrzymanie tej Yamahy odpowiada większa, niż w wersji enduro, 298-milimetrowa tarcza z przodu i 220-milimetrowa z tyłu. WR125X toczy się na 17-calowych kołach, na które założono sportowe opony. Nowy motocykl ze stajni Yamahy jest niezwykle ergonomiczny, posiada agresywny, nowoczesny i dynamiczny wygląd. Z całą pewnością nie zdradza swojej niewielkiej pojemności, wydaje się być większym sprzętem, niż jest w rzeczywistości.
Mała WR ma szansę stać się przebojem rynkowym, doskonale odpowiada na potrzeby kupujących, młodych entuzjastów ostrej, miejskiej jazdy. Dynamicznie i z pazurem – taką jazdę nowa WR Supermoto obiecuje już przy pierwszym spotkaniu.
Silnik | 4-suwowy, 1-cylindrowy, 4-zaworowy, SOHC |
Pojemność | 124,7 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 15 KM przy 9 000 obr./min. |
Maks. moment | 12.2 Nm przy 8 000 obr./min. |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | stalowa, podwójna kołyskowa |
Zbiornik paliwa | 8,5 l |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, skok 210 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz, amortyzator pojedynczy, skok 230 mm |
Przednia opona | 110/70-17 M/C 54H |
Tylna opona | 140/70-17 M/C 66H |
Przedni hamulec | jednotarczowy, średnica 298 mm |
Tylny hamulec | jednotarczowy, średnica 220 mm |
Zostaw odpowiedź