Yamaha XSR 900 Abarth i SCR 950 już za chwilę jeździmy - Motogen.pl

Śledźcie zerkajcie na naszego fb i na stronę, postaramy dostarczać Wam jak najwięcej informacji na bieżąco. Yamaha Polska ustaliła już ceny za swoje motocykle. Za limitowaną, wyposażoną m.in. w układ wydechowy Akrapovica Yamahę XSR 900 Abarth zapłacimy w salonie 55 000 zł (12 100 zł więcej niż za XSR 900, więc oczekujemy spektakularnej różnicy). Yamaha SCR 950 to wydatek 39 900 zł czyli o 7910 zł więcej od XV 950 na bazie której powstał i o 3401 zł więcej od XV 950 Racer.

Krótka zapowiedź wyjazdu pojawiła się już na naszym fb:

Pierwsze wrażenia z jazdy Yamahą XSR 900 Abarth:

Pierwsze wrażenia z jazdy Yamahą SCR 950 :

XV 950 Racer

Cena: 39 900 zł
Typ silnika 4-suwowy, Chłodzony powietrzem, 4-zaworowy, SOHC, w układzie V, 2-cylindrowy
Pojemność 942 cm3
Średnica x skok tłoka 85,0 mm x 83,0 mm
Stopień sprężania 9,0 : 1
Moc maksymalna 40 kW (54,3 KM) @ 5 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 79,5 Nm (8,1 kg-m) @ 3 000 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa
Napęd końcowy Pas
Spalanie 5 l/100km
Emisja CO2 115 g/km
Podwozie
Rama podwójna kołyska
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy, Ø 41 mm
Skok przedniego zawieszenia 135 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 29º
Wyprzedzenie 130 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz
Skok tylnego zawieszenia 110 mm
Hamulec przedni Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 298 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 298 mm
Opona przednia 100/90-19M/C 57H
Opona tylna 140/80R17M/C 69H
Wymiary
Długość całkowita 2 255 mm
Szerokość całkowita 895 mm
Wysokość całkowita 1 170 mm
Wysokość siodełka 830 mm
Rozstaw kół 1 575 mm
Minimalny prześwit 145 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 252 kg
Pojemność zbiornika paliwa 13 litrów
Pojemność zbiornika oleju 4,3 litrów

Yamaha XSR 900 Abarth

Cena: 55 000 zł
Typ silnika 3-cylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy
Pojemność 847 cm³
Średnica x skok tłoka 78,0 mm x 59,1 mm
Stopień sprężania 11,5 : 1
Moc maksymalna 84,6 kW (115 KM) @ 10 000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 87,5 Nm (8,9 kg-m) @ 8 500 obr./min
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
Układ zasilania Wtrysk paliwa
Układ zapłonu TCI
Układ rozrusznika Elektryczny
Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy Łańcuch
Spalanie 5,2 l/100km
Emisja CO2 120 g/km
Podwozie
Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy
Skok przedniego zawieszenia 137 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy 25º
Wyprzedzenie 103 mm
Układ tylnego zawieszenia Wahacz,
Skok tylnego zawieszenia 130 mm
Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm
Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm
Opona przednia 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Opona tylna 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)
Wymiary
Długość całkowita 2 075 mm
Szerokość całkowita 815 mm
Wysokość całkowita 1 135 mm
Wysokość siodełka 830 mm
Rozstaw kół 1 440 mm
Minimalny prześwit 135 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 195 kg
Pojemność zbiornika paliwa 14 l
Pojemność zbiornika oleju 3,4 l

Więcej o motocyklach Yamaha