Wiemy już, jak będzie wyglądała nowa Yamaha XJ6 Diversion. Napędzany 4-cylindrowym silnikiem motocykl jest, zdaniem producenta, przeznaczony dla osób używających motocykla na co dzień – np. do dojeżdżania do pracy, ale także dla mniej doświadczonych kierowców, którzy chcą nabierać doświadczenia na motocyklu o pojemności 600 cm3.
Dane techniczne:
Silnik:
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa takim samym, jaki mamy w FZ6, został zaprojektowany na nowo po to, by był elastyczny i ułatwiał prowadzenie. Jako, że motocykl ma być przeznaczony do codziennego użytku, postawiono nacisk na łatwą obsługę. Moc XJ-ty to 78 KM – wystarczy zarówno początkującemu motocykliście, jak i codziennemu użytkownikowi.
Zawieszenie:
Rama ze stalowych rur, wahacz oraz koła wykonane z lekkich stopów – to wszystko obniża wagę maszyny, ułatwiając jej prowadzenie. Na przednim hamulcu zastosowano dwie tarcze o średnicy 298 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami, z tyłu hamuje tarcza o średnicy 245 mm. Z przodu motocykla znajdziemy zupełnie nowy widelec o średnicy 41 mm. Obniżona kanapa i scentralizowany środek ciężkości ułatwiają prowadzenie motocykla, a wygodna pozycja motocyklisty zachęca do używania Yamahy na dłuższych trasach.
Opcjonalnie XJ-tę będzie można nabyć z nowym, lżejszym, 3-pozycyjnym systemem ABS.
Malowanie:
Ocean Depth (ciemnoniebieski)
Graphite (grafitowy)
Lava Red (czerwony)