Ducati ogłosiło swoje wyniki podczas konferencji podsumowującej rok dla całego koncernu Audi, zorganizowanej w mieście Inglostadt. Rok 2012 był dla Ducati bardzo łaskawy. Producent sprzedał o 16% więcej maszyn niż w 2011 roku, a konkretnie – 44 102. Ducati chce skoncentrować się na północnoamerykańskim rynku, więc szefostwo tym bardziej jest zadowolone z 21% wzrostu właśnie w tym regionie.
„Ducati zakończyło rok 2012 z przychodem rzędu 606 milinów euro, z wzrostem sprzedaży o 16%, co daje 44 102 motocykle dostarczone do klientów” – powiedział Gabriele Del Torchio, CEO Ducati.„Wzrost sprzedaży jest imponujący zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, które są obecnie naszym najważniejszym rynkiem. Zwiększenie liczby sprzedanych motocykli o 21% w porównaniu do roku 2011 potwierdza, że tamtejszy rynek jest przychylny dla Ducati. Tendencję wzrostową odtowujemy tam nieprzerwanie od 30 miesięcy. Również na dalekim wschodzie osiągnęliśmy założone cele dzięki polityce marketingowej nastawionej na kraje rozwijające się”.