Za maszynę są odpowiedzialne firmy Voxan Motorcycles i Venturi. Motocykl wyróżnia się przede wszystkim kształtem, ponieważ cała konstrukcja jest skupiona wokół silnika i ogromnej baterii. Przedstawiciele producenta mówią, że motocykle jest wyjątkowy właśnie dzięki temu, że nie jest wzorowany na motocyklach benzynowych.
Bateria ma pojemność 12.8kWh, a czas ładowania wynosi jedyne pół godziny przy użyciu gniazda Combo II. Przy pełnym naładowaniu zasięg motocykla wynosi 180 kilometrów. Osiągi przedstawiają się całkiem nieźle – moc silnika to 150 kW (204 KM), a moment obrotowy wynosi około 200 Nm. Sprint do setki zajmuje motocyklowi zaledwie 3.4 sekundy, a 160 km/h pojawia się na liczniku po 5.9 sekundy.
Pomimo, że maszyna wygląda jak koncept, to produkcja ma ruszyć jeszcze w tym roku w fabryce Solesmes, która znajduje się w Sarthe, niedaleko toru Le Mans. Cena nie jest jeszcze znana.