GSX-F, przy całej swojej turystycznej otoczce, nadal pozostaje całkiem kompaktowym, zgrabnym, lekkim i uniwersalnym motocyklem, którym spokojnie będziemy mogli przemieszczać się zgodnie z tym, co przyniesie proza życia codziennego.
Gixef” to jednak tylko albo aż oplasticzony Bandit. Jeżeli szukasz motocykla, który, co prawda bez szału, ale sprawdzi się w 99% możliwych sytuacji, który będzie tani w eksploatacji i wierny aż do bólu i do tego będzie przystępnie wyglądał, bierz w ciemno. Jeżeli jednak szukasz dla siebie sportowego motocykla, dającego kopa adrenaliny, a zmyliły Cię owiewki, daruj sobie.
Silnik | 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 1255 ccm |
Prędkość max | 230km/h |
Moc | 97 KM przy 7500obr/min |
Maks. moment | 108,0 Nm/3.700 obr/min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 19,0 L |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyn |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia siły odbicia. |
Przednia opona | 20/70 ZR17 M/C 58W |
Tylna opona | 180/55 ZR17 M/C 73W |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy |
Tylny hamulec | tarczowy |
Zostaw odpowiedź