W trzecim kwartale 2011 roku grupa BMW Motorrad odnotowała w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost sprzedaży o 6,5%.
W samym tylko trzecim kwartale sprzedano 28 862 bawarskie motocykle, z czego 26 312 to motocykle BMW, a 2550 to maszyny Husqvarny. Rozdzielając obie marki, wzrost sprzedaży w przypadku BMW wyniósł 7,4% w porównaniu z rokiem ubiegłym, podczas gdy Husky sprzedaje się o 1,9% gorzej. Najpopularniejsze motocykle to modele R1200GS, S1000RR i K1600GT/GTL. W przypadku Husqvarny przełom przynieść może wprowadzenie do oferty modelu Nuda 900.
Niestety, restrukturyzacja Husqvarny przyniosła stratę rzędu 16 milionów euro i obniżyła dochód grupy BMW, co ostatecznie dało przychód 62 milionów euro – o 26 milionów mniej niż w 2010 roku.