Zacznijmy od tego, co było. W roku 2013 sprzedano łącznie 44 287 motocykli Ducati. Największymi rynkami zbytu są Europa (51%) i Ameryka Północna (24%). Przy podziale na kraje najwięcej motocykli sprzedano w Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Niemczech. Oprócz tego Ducati zwiększyło zatrudnienie o 83 pracowników i teraz koncern zatrudnia 1281 osób.
Według Ducati kluczem do sukcesu w ubiegłym roku było wprowadzenie modeli Hypermotard i 899 Panigale. Producent przewiduje, że tegorocznym hitem będzie Monster 1200. Oprócz tego sprzedaż 90% z 500 sztuk 1199 Panigale Superleggera jeszcze przed pokazaniem go w Mediolanie oznacza, że segment luksusowych motocykli ma się doskonale.
Oprócz tego producent wskazał, że sprzedaż rośnie w Brazylii oraz Azji. To właśnie tutaj Domenicali będzie zapewne upatrywał nowych źródeł dochodów. W czerwcu ubiegłego roku poinformowano, że Ducati od września 2013 będzie oficjalnie dostępne w Brazylii i Argentynie. Wszystko dzięki mariażowi z Audi. Za import motocykli do Argentyny i Brazylii odpowiada Volkswagen Argentina. Maszyny są dostarczane w częściach i składane w Manaus.
Drugi rynek to już kraj, na który zwrócone są obecnie oczy wszystkich wielkich producentów motocykli i są to oczywiście Indie. Ducati poinformowało w grudniu ubiegłego roku, że w połowie roku 2014 ma zostać otwarte oficjalne przedstawicielstwo producenta. Póki co Ducati jest obecne w tym kraju dzięki firmie Precision Motor, która sprowadzała również samochody Porsche. Jak widać Volkswagen chce uniezależnić się od zewnętrznych dystrybutorów. Jednocześnie prezes Ducati – Claudio Domenicali – zapowiedział, że producent absolutnie nie planuje wypuszczenia na rynek budżetowych motocykli o małych pojemnościach, co uczyni chociażby Triumph i co już uczynił Harley aby przypodobać się azjatyckiej klienteli.