Późna jesień nieuchronnie zapowiada koniec sezonu motocyklowego. Jednak zanim wstawimy go do garażu, warto wykonać kilka czynności konserwująco-pielęgnacyjnych.
Za ile i jak szybko dojedziemy do pracy. Sprawdzamy to dla was odpalając „Projekt Miasto”. Postanowiliśmy zważyć i zmierzyć, ile tak naprawdę kosztuje i zajmuje czas dotarcia do pracy różnymi środkami transportu. Celowo piszę o „czasie dotarcia” a nie „czasie podróży” dlatego, bo chcielibyśmy sprawdzić zarówno czas netto (podróży) jak i brutto (całej wyprawy).
Kiedy wymieniamy kierownicę w motocyklu? Z konieczności – np. po glebie, gdy kierownica się wygnie lub złamie – lub z wyboru – gdy chcemy zmienić wygląd maszyny lub poprawić komfort jazdy. Z akcesoryjnych kierownic korzystają też warsztaty zajmujące się budową motocykli custom. W ofercie TRW każdy znajdzie taką kierownicę, jakiej potrzebuje.
Wielu motocyklistom wystarcza to, co fabryka dała i nie zastanawiają się nad wymianą np. podnóżków. Ale już posiadacze sportowych maszyn, którzy jeżdżą nie tylko po drogach publicznych, lecz także na torze, wiedzą, że podczas ścigania liczy się zarówno masa motocykla, jak i wygoda operowania dźwigniami zmiany biegów i hamulca. Są też pasjonaci, którzy zwracają uwagę na wygląd swojego motocykla i wiedzą, że ogólne wrażenie tworzą właśnie odpowiednio dobrane detale. To przede wszystkim dla nich TRW produkuje m.in. akcesoryjne podnóżki.
Pewnie Tobie też wydaje się, że palenie gumy to banalna ewolucja. Jak jednak zrobić to stylowo, bez żadnych zbytecznych podporów i innych tego typu ułatwień oraz jak jechać paląc kapcia wytłumaczy Ci – Piotr 'Fragment' Frąckiewicz.
Mamy dla Was kolejny odcinek z cyklu zrealizowanego we współpracy z Piotrem "Fragmentem" Frąckiewiczem. Tym razem mistrz stunterskich ewolucji tłumaczy, jak zrobić stoppie, czyli jeden z trudniejszych tricków, jakim jest jazda na przednim kole.
Założyłem nowe klocki hamulcowe i piszczą – zdarza się słyszeć od niejednego motocyklisty. Co jest przyczyną tego niechcianego hałasu i jak go wyeliminować – powiemy w kolejnej odsłonie Warsztatu TRW.