Polaris jako koncern odnotował w trzecim kwartale dochód netto w wysokości 155,2 mln dolarów, co dało wzrost o 10% w porównaniu z 140,8 mln dolarów zarobionymi w zeszłym roku. Na jednej akcji można było zarobić 2,3 USD. We wszystkich segmentach swojej działalności Polaris sprzedał towary o wartości 1,456 mld dolarów.
Motocykle były na trzecim miejscu po pojazdach off-road i skuterach śnieżnych. Victory i Indian sprzedały maszyny o wartości 160,437 mln USD, co dało wzrost o 154% w porównaniu z trzecim kwartałem ubiegłego roku, kiedy sprzedano motocykle o łącznej wartości 63,263 mln USD. Łącznie od 1 stycznia do końca września sprzedano motocykle za 459,976 mln USD, co dało wzrost o 88%.
W przypadku marki Indian sprzedaż motocykli wzrosła dla wszystkich modeli, a ich dostępność polepszyła się. Z Victory z kolei było na odwrót – tu producent miał problem z zaspokojeniem potrzeb rynku, co odbiło się na nieco gorszym wyniku sprzedaży. W lipcu informowaliśmy o problemach z nowymi maszynami do malowania motocykli. Producent chciał na nich zaoszczędzić, ale ostatecznie będzie musiał jeszcze dołożyć 20 milionów dolarów. Wiadomo już, że nowa lakiernia wkrótce zostanie uruchomiona. Jak widać problemy te nie wpłynęły znacząco na wyniki kwartalne.