BWM zaprezentowało model R18 w nowej wersji Classic. Kilka miesięcy po premierze majestatycznego BMW R18 przyszedł czas na jego kolejną wariację, nacechowaną typowo amerykańskim stylem, wyposażoną w szereg turystycznych atrybutów.
BMW R18 Classic ma wysoką szybę, dodatkowe oświetlenie z przodu (lightbary), boczne sakwy, zmienione końcówki wydechów oraz tempomat na wyposażeniu standardowym. Do tego wygodna kanapa dla dwóch osób i podesty zamiast klasycznych podnóżków. Przednie koło w wersji Classic ma średnicę 16 cali.
Oglądaliśmy nowe BMW R18 Classic podczas premiery zorganizowanej w salonie Liberty Motors Piaseczno. Poniżej znajdziecie nasz film z tego wydarzenia.
Zobacz też:
– Opis nowości R 18 Classic;
– Premierowy, pierwszy w Polsce test R 18;
– Film z testu R 18 na YouTube.
W BMW R18 Classic mówimy o zmianach wyglądu i wyposażenia względem podstawowej wersji R18. Jeśli chodzi o hamulce, zawieszenie, czy jednostkę napędowa, to wszystko pozostało bez zmian. Oznacza to, że mamy tu do czynienia z jednakowymi osiągami, jak w przypadku standardowego BMW R18.
Potężny bokser o pojemności 1800 cm3 generuje 91 KM mocy i 158 Nm momentu. Warto jednak dodać, ze R18 Classic ze względu na dodatkowe wyposażenie jest nieco cięższy i w stanie gotowym do jazdy, z zatankowanym zbiornikiem, waży 365 kg.
Za dodatkowe wyposażenie wersji R18 Classic trzeba oczywiście zapłacić. Cena wyjściowa standardowego BMW R18 wynosi 99 900 zł, natomiast R18 Classic to wydatek rzędu 110 500 zł. Biorąc pod uwagę, że motocykl ma konkurować głównie z flagowymi modelami Harley-Davidson, cena nie powinna chyba stanowić zaskoczenia. Wersji R18 Classic nie udało nam się jeszcze przetestować, ale jeśli przegapiliście nasz film z jazdy standardowym BMW R18, to zapraszamy tutaj.
Jazdy testowe BMW R 18
Uwaga! Przekonaj się sam, jak jeździ potężny cruiser ze stajni BMW. Zapisz się na jazdy testowe R 18 w wersji podstawowej, możesz także przejechać się R 18 Classic, a także wziąć na przejażdżkę R 18 Transcontinental.
Zostaw odpowiedź