Dealerzy Harley-Davidson z całej Europy Środkowo-Wschodniej biorą udział w walce o tytuł mistrza stylizacji custom w konkursie na najlepszą przebudowę najnowszego motocykla Harley-Davidson, modelu Street 750.
Ciszę czystego, górskiego powietrza australijskiego eukaliptusowego lasu przerwała kakofonia dźwięków – szeroką wstęgą asfaltowej drogi przemknął The Hornet, a na nim Paul Hutchinson, twórca tego imponującego wcielenia K100.
Pewnego użytkownika, a właściwie miłośnika motocykli Honda spotkała miła niespodzianka. Amerykański oddział producenta postanowił wynagrodzić jego lojalność wobec marki i przekazał mu w prezencie nowiutki motocykl.
Brough jest już coraz bliżej wielkiego powrotu. Po prezentacji prototypu w 2013 roku i gotowego egzemplarza w ubiegłym roku przyszedł czas na przygotowania do rozpoczęcia produkcji.
Od dwóch lat Harley-Davidson podkreśla, że chce trafić do nowych grup klientów, a mają nimi być kobiety i młodzi motocykliści. Właśnie w tym celu powstał Street 750, a teraz dołącza do niego nowa kampania reklamowa.
Każdy kto chce wstąpić do klubu motocyklowego i przywdziać gustowną kamizelkę z wielkim logo na plecach musi przejść procedurę inicjacyjną. Dla pewnego motocyklisty ze Stanów Zjednoczonych taka zabawa zakończyła się śmiercią.
Już w maju na ekranach kin pojawi się kolejna część serii „Avengers”, która jest ekranizacją komiksów Marvel’a. Jedne z ról drugoplanowych będą grały motocykle, oczywiście amerykańskie.
Firma Skully, która opracowała jeden z najbardziej zaawansowanych inteligentnych kasków, poinformowała, że jest gotowa finansowo do rozpoczęcia produkcji.