Tuż przed oficjalną prezentacją nasz wysłannik na EICMę, Wojtek Grzesiak przypatrzył się nowościom Kymco (były przykryte płachtą, ale udało się coś niecoś podejrzeć).
W przypadku Kawasaki należy uzbroić się w cierpliwość. Oczekiwane H2/H2R, czyli turbodoładowane superbike'i w odsłonie drogowej i torowej trafią do sprzedaży na wiosnę.
Kawasaki przedstawiło zapowiadaną nowość, Z300. Wprawdzie nie podano osiągów i mocy silnika, wiadomo jednak, że pojazd opiera się na rozwiązaniach Ninja 300.
KTM zaprezentował Adventure z mniejszym silnikiem, o pojemności 1050 ccm i mocy 95 KM. Czy to dobry ruch wobec flagowego 1290 Super Adventure oraz 1190 Adventure?
Przyznamy, że jesteśmy w szoku. BMW zaprezentowało czwarty z rodziny, po S1000RR, S1000R oraz HP4 motocykl, napędzany silnikiem z superbike'a. Co ciekawe, jest to pojazd segmentu sport-adventure.
Honda zawsze skupia się na wytwarzaniu motocykli i skuterów, które inspirują marzenia i poszerzają horyzonty. Połączenie silnika i dwóch kół tworzy maszynę, która łączy motocyklistę z prawdziwymi, ekscytującymi...
Pierwszą z nowości zaprezentowaną przez BMW jest F800R. Przypominamy, że to miejski golas o dość agresywnej charakterystyce. Zmiany objęły przede wszystkim wygląd motocykla. W obecnej odsłonie zrezygnowano z asymetrycznego kształtu nadwozia, dotychczas wzbudzającego znaczne kontrowersje.
Przede wszystkim TMax otrzymał nowe zawieszenie przednie w formie widelca USD, które ma jeszcze bardziej poprawić właściwości trakcyjne skutera. Także hamulce zostały zmienione by jeszcze szybciej i efektywniej zatrzymywać ten pojazd.