Przypuszczamy, że względem niej, zostały zmienione przełożenia albo charakterystyka wtrysku paliwa. Jeśli nie, moc może dojść nawet do 39 KM. Motocykl napędzany jest dwucylindrowym, rzędowym agregatem o pojemności 296 ccm wywodzącym się, ze wspomnianej Ninji 300. Design został nakreślony ostrymi, dynamicznymi i agresywnymi kształtami, znanymi wcześniej z większych golasów producenta. Pojazd otrzymał pojedynczą tarczę typu “wave” z przodu, wydech 2 w 1 oraz klasyczny widelec o średnicy 37 mm. Ciekawostką są dwa zawory przepustnicy, mające poprawiać osiągi w dolnym i średnim zakresie obrotów silnika, asystent zmiany sprzęgła, zmniejszający potrzebną siłę do zmiany przełożeń w dół oraz standardowy ABS. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz deski rozdzielczej będzie w kolorze bursztynowym. Czy Kawasaki zdominuje klasę agresywnych nakedów o małej pojemności? My nie możemy się doczekać pierwszych testów…

ZOBACZ RELACJĘ NA ŻYWO

Więcej o motocyklach Kawasaki Autor: Jakub Olkowski

Więcej w Nowości rynkowe
BMW S1000XR – nowy w rodzinie

Przyznamy, że jesteśmy w szoku. BMW zaprezentowało czwarty z rodziny, po S1000RR, S1000R oraz HP4 motocykl, napędzany silnikiem z superbike'a....

Zamknij