Przypuszczamy, że ktoś z Zarządu BMW musiał podróżować S1000RR naszymi drogami a po powrocie krótko stwierdził: nie pojadę więcej do Polski, dopóki nie przebudujecie mojej S1000RR. Pomijając ten żart, motocykl wydaje się wprost idealny do eksploatacji w Polsce. Moc 160 KM przy 11000 obr/min oraz max. moment obrotowy 112 Nm przy 9125 obr/min z pewnością nie pozwolą zakwalifikować nowej BMW do słabeuszy. Od strony stylistycznej widać wyraźne nawiązanie do całej seri “S”, zatem znajdziemy połączenie dynamiki i agresywności z nowoczesnością. Atutem motocykla jest częściowo odłączany, zintegrowany system hamulcowy z ABS (przypuszczamy, że można go będzie wyłączyć na szutrach, tak, aby istniała możliwość wprowadzania pojazdu w poślizgi za pomocą tylnego hamulca). W standardzie będzie oferowany system ASC (Automatic Stability Control) a DTC (Dynamic Traction Control) wraz z opcjonalnymi trybami pracy motocykla (Dynamic oraz Dynamic Pro). Zawieszenie, o dużym skoku zapewni zdecydowanie lepsze tłumienie nierówności i zwrotność od typowo drogowych braci. Oprócz elektrycznej regulacji zawieszenia (dynamic ESA) możemy spodziewać się, tradycyjnie, dla BMW, bardzo bogatej listy wyposażenia dodatkowego. Czy jest to bezpośredni atak na Multistradę? Przekonamy się już wkrótce, znając BMW i jej doświadczenie w budowaniu pojazdów, możemy spodziewać się nowej jakości w tym segmencie rynku.

ZOBACZ RELACJĘ NA ŻYWO

Więcej o motocyklach BMW Autor: Jakub Olkowski

Więcej w Nowości rynkowe
Honda prezentuje dwa prototypy oraz nowe modele na rok 2015

Honda zawsze skupia się na wytwarzaniu motocykli i skuterów, które inspirują marzenia i poszerzają horyzonty. Połączenie silnika i dwóch kół...

Zamknij