Pomarańczowi na przyszły rok szykują ofensywę. Jeden z motocykli ma być bardziej zorientowany na drogę, drugi natomiast ma sprostać offroadowym zadaniom. Model Adventure ma być wygodny i ma lepiej sprawdzać się na utwardzonych szlakach. Model R to już bajka dla tych, którym utarte drogi nie wystarczą.
Poniżej prezentujemy najważniejsze dane techniczne obu maszyn.
1190 Adventure:
– silnik LC8 w układzie V, wtrysk paliwa, system drive by wire, sprzęgło antyhoppingowe,
– 110 KW/ 150 KM, 125 Nm, niskie spalanie,
– 230 kg z pełnym zbiornikiem paliwa,
– Bosch ABS, kontrola trakcji Bosch (MTC), oba systemy ze specjalnym trybem do offroadu,
– zawieszenie od WP,
– szprychowe felgi i bezdętkowymi oponami,
– opony 120/70-19 przód; 170/60-17 tył,
– możliwość ustawienia siedzenia, podnóżków i szyby,
– nowy zestaw wskaźników VDO.
1190 Adventure R:
– silnik LC8 w układzie V, wtrysk paliwa, system drive by wire, sprzęgło antyhoppingowe,
– 110 KW/ 150 KM, 125 Nm, niskie spalanie,
– 235 kg z pełnym zbiornikiem,
– Bosch ABS, kontrola trakcji Bosch (MTC), oba systemy ze specjalnym trybem do offroadu,
– w pełni regulowane zawieszenie od WP,
– szprychowe felgi i bezdętkowymi oponami,
– opony 90/90-21 przód; 150/60-18 tył,
– możliwość ustawienia siedzenia, podnóżków i szyby.
Motocykle zostaną oficjalnie zaprezentowane podczas targów Intermot.