Spis treści
Kove, chiński producent motocykli, które zaliczyły udany start w ostatniej edycji Rajdu Dakar, prezentuje trzy wersje nowego, dużego adventure: 800X Adventure, 800X Adventure Pro i 800X Rally.
Kove to chińska marka, która, inaczej niż konkurenci z Państwa Środka, postanowiła rozpocząć swoją ekspansję na światowe rynki z przytupem. Z hasłem „Focus on Performance” Kove wystawiło trzy motocykle w Rajdzie Dakar – wszystkie maszyny dotarły do mety, nawet z pewnymi sukcesami.
Ta pewność siebie nie uszła uwadze klientów, którzy zachęceni dobrymi wynikami i trwałością chińskich maszyn, zaczęli zamawiać je u lokalnych dealerów. Odważne działanie Kove opłaciło się zatem, a zainteresowanie klientów dało firmie zachętę do wprowadzania na rynek kolejnych maszyn.
W Mediolanie Kove pokazało trzy nowe motocykle z segmentu średnich adventure: 800X Adventure, 800X Adventure Pro i 800X Rally. Technicznie to niemal ta sama konstrukcja, różnice bazują na detalach, które przystosowują motocykl do użytkowania w różnych warunkach.
Każda z wersji napędzana jest dwucylindrowym silnikiem rzędowym o pojemności 799 cm3. Generuje on moc 96,5 KM przy 9000 obr/min i maksymalny moment obrotowy 80 Nm przy 7500 obr/min. Konstrukcja opiera się na stalowej ramie i aluminiowym wahaczu. Zawieszenie pochodzi od Yu-An.
Kove 800X Adventure – najważniejsze cechy
- Skok zawieszenia – 210 mm
- Hamulce przód – podwójna tarcza 310 mm z dwutłoczkowym zaciskiem Hangte
- Wysokość siedzenia – 835/845 mm
- Prześwit – 245 mm
- Opony – bezdętkowe CST 150/70
- Pojemność zbiornika paliwa – 19 litrów
- Prędkość maksymalna – 210 km/h
- Sprzęgło poślizgowe
- Kontrola trakcji
Kove 800X Adventure Pro – najważniejsze cechy
To wersja przeznaczona dla tych, którzy skupiają się przede wszystkim na pokonywaniu bezdroży. Motocykl wyposażony jest w regulowane zawieszenie KYB o skoku 240 mm, ma zwiększony do 275 mm prześwit i lepsze hamulce.
- Skok zawieszenia – 240 mm
- Hamulce przód – podwójna tarcza 320 mm z czterotłoczkowym promieniowym zaciskiem Taisko
- Wysokość siedzenia 865/875 mm
- Prześwit – 275 mm
- Opony – bezdętkowe Pirelli 150/70
- Pojemność zbiornika paliwa – 19 litrów
- Prędkość maksymalna – 210 km/h
- Sprzęgło poślizgowe
- Kontrola trakcji
- Quickshifter
Kove 800X Rally – najważniejsze cechy
To wersja wyczynowa, przeznaczona dla najbardziej wymagających użytkowników. Powiększony do 270 mm skok zawieszenia nie pozostawia wątpliwości co do przeznaczenia tego motocykla. Skrócone przełożenie końcowe obniża prędkość maksymalną, ale sprawia, że motocykl jest bardziej responsywny.
- Skok zawieszenia – 270 mm
- Hamulce przód – pojednyncza tarcza 310 mm z promieniowym zaciskiem
- Wysokość siedzenia 895 mm
- Prześwit – 293 mm
- Opony – dętkowe enduro 140/80
- Pojemność zbiornika paliwa – 19 litrów
- Prędkość maksymalna – 185 km/h
Zostaw odpowiedź