W Stanach Zjednoczonych to właśnie NHTSA jest odpowiedzialna za ogłaszanie akcji serwisowych. Producent może samodzielnie zgłosić, że jego produkty są wadliwe lub NHTSA wymusi to na nim po przeprowadzeniu swojego dochodzenia. Kolejnym krokiem jest ogłoszenie informacji w biuletynach i mediach oraz poinformowanie właścicieli wadliwych produktów i przygotowanie akcji w salonach.
Budżet marki Triumph może zostać uszczuplony nawet o 2,9 mln dolarów. Wynika to z tego, że we wrześniu ubiegłego roku producent wezwał do serwisu 1300 motocykli z powodu usterki, która mogła znacząco wpłynąć na kierowanie motocyklem i doprowadzić do wypadku. Problem polega na tym, że Triumph zgłosił problem dopiero po ponad roku od jego wykrycia. Oprócz tego producent nie złożył w NHTSA dokumentów dotyczących przebiegu akcji serwisowej i informacji o ewentualnych wypadkach spowodowanych przez usterkę.
Triumph będzie musiał zapłacić 1,4 mln dolarów kary oraz wydać minimum 500 000 dolarów na „poprawę procedur dotyczących bezpieczeństwa”. Jeżeli NHTSA wykryje dodatkowe nieprawidłowości lub producent będzie zwlekał z zapłaceniem kary, to może ona wzrosnąć o dodatkowy milion dolarów.