• Nowa generacja klocków hamulcowych klasy premium
  • Precyzyjna dozowalność, stabilna siła docisku i moment zadziałania, wyjątkowa odporność na obciążenia termiczne
  • Maksymalne bezpieczeństwo dzięki technologii NRS™

Klocki hamulcowe premium Sinter Road & Track (SRT) TRW przewyższają zwykłe klocki hamulcowe pod wieloma względami. Nawet w najtrudniejszych warunkach zapewniają bezpieczne i precyzyjne hamowanie. W porównaniu ze zwykłymi klockami wykonanymi ze spieków metalowych, wykazują w czasie dużych obciążeń znacznie dłuższą trwałość oraz dokładniejszy moment zadziałania.

Klocki hamulcowe TRW Sinter Road & Track (SRT) przekonają nawet zaawansowanych motocyklistów wykorzystujących swoje umiejętności w amatorskich wyścigach lub na track-dayach – przede wszystkim dzięki świetnej dozowalności, stałej i niezakłóconej sile hamowania (nawet przy dużych obciążeniach termicznych), doskonale wyczuwalnemu momentowi zadziałania oraz niewielkiemu naciskowi niezbędnemu do rozpoczęcia procesu hamowania.

Klocki hamulcowe (SRT) posiadają certyfikację ABE i mogą być łączone z oryginalnymi tarczami hamulcowymi, a także ze wszystkimi tarczami TRW. Bez względu na to, czy będą wykorzystywane do dynamicznej jazdy po krętych trasach, na torze wyścigowym, czy użytkowane przez posiadaczy ciężkich maszyn np. „custom” – te ciche klocki są tak samo dobrym wyborem.

Technologia NRS

Za sprawą opatentowanej technologii NRS™, utrata lub rozwarstwianie materiału ciernego klocka są niemożliwe. Podstawa klocków hamulcowych Sinter Road & Track (SRT) ma specjalnie wyprofilowany kształt haczyków trwale wnikający w materiał cierny i utrzymujący go nawet przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach termicznych.

W produkcji klocków hamulcowych Sinter Road & Track (SRT) zastosowano najnowocześniejsze metody technologiczne. Mieszanka elementu ciernego ze spieku metalowego jest nanoszona w procesie spiekania na gorąco pod działaniem dużego prądu w wyniku indukcji elektrycznej. W ten sposób uzyskano doskonałą, jednolitą strukturę okładziny zapewniającą stały współczynnik tarcia aż do osiągnięcia minimum płaszczyzny ciernej. Brak spadku wydajności względem obciążenia termicznego lub stopnia zużycia, a także idealna dozowalność będą argumentami dla najbardziej wymagających kierowców.

Klocki TRW SRT

Maksymalne bezpieczeństwo, trwałość i precyzja działania, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach – aby zapewnić skuteczne spełnienie tych wymagań, wszystkie klocki hamulcowe Sinter Road & Track (SRT) firmy TRW zawierają „uncję wiedzy” ekspertów od hamulców.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: trwaftermarket.com/pl/motocykl/

Więcej w Newsy, Z Kraju
Koronawirus: z powodu epidemii kara za nieprzerejestrowanie pojazdu w terminie tymczasowo odroczona

Wydziały komunikacji w Polsce rezygnują z nakładania kar za nieprzerejestrowanie pojazdu w terminie 30 dni. Chodzi o zmniejszenie liczby petentów...

Zamknij