Podobnie jak starszy brat mniejszy Versys otrzymał nowe owiewki mające ulepszyć aerodynamikę motocykla, nowe podwójne światła przednie oraz owiewkę o większej regulacji. Oprócz tego inżynierowie postanowili poprawić silnik by ulepszyć reakcję na gaz w niskim i średnim zakresie obrotów. Przy okazji jak twierdzi Kawasaki jednostka napędowa ma być jeszcze bardziej ekonomiczna.
ŚLEDŹ NASZĄ RELACJĘ Z TARGÓW INTERMOT 2014 NA ŻYWO
Także zawieszenie i hamulce przeszły pewne zmiany. Teraz na pokładzie znajdziecie między innymi większa tarczę hamulcową z tyłu (250 mm) oraz inne zaciski i klocki hamulcowe. Wszystko by Versys 650 jeszcze lepiej hamował.
Versys 650 na 2015 otrzymał także większy zbiornik paliwa o pojemności 21 litrów (poprzedni mieścił 19 litrów paliwa), a także mocniejszy subframe.