Najnowszy motocykl Kawasaki z rodziny Ninja ZX-6R, to prawdziwy ścigacz dla lubiących wyzwania. Przebudowane podwozie, scentralizowanie masy oraz zmiany silnika spowodowały łatwiejsze prowadzenie. Zredukowano wagę motocykla, który teraz dużo lepiej składa się w zakręty. Zresztą właśnie po to powstało nowe Kawasaki ZX-6R – ma to być motocykl oferujący prostotę prowadzenia i pozwalający nad sobą panować dużo precyzyjniej, niż poprzednicy nie tracąc przy tym jednak charakterystycznego pazura. Przednie zawieszenie motocykla to odwrócony widelec z pełną regulacją.
Kawasaki to motocykl z pazurem, dla ludzi o mocnych nerwach i sporym doświadczeniu.
Silnik | 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, DOHC, 16 zaworów |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 94.1 kW {128 KM} / 14,000 obr/min; z Ram Air 98.5 kW {134 KM} / 14,000 obr/min |
Maks. moment | 66.7 N.m {6.8 kgf.m} / 11,800 rpm |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | Aluminiowa rama tłoczona |
Zbiornik paliwa | 17 litrów |
Przednie zawieszenie | odwrócone zawieszenie o średnicy 41 mm. Regulowane w pełnym zakresie (tłumienie odbicia, tłumienie dobicia oraz napięcie wstępne). |
Tylne zawieszenie | Typu Uni-Trak z gazowym amortyzatorem. W pełni regulowane (tłumienie odbicia, tłumienie dobicia oraz wstępne napięcie sprężyny). |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | Podwójne tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm o nieregularnym kształcie. Zaciski hamulcowe montowane radialnie, czterotłoczkowe z czterema klockami hamulcowymi przypadającymi na jeden zacisk firmy Nissin. |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza hamulcowe o średnicy 220 mm o nieregularnym kształcie. Pojedynczy zacisk hamulcowy z jednym tłoczkiem firmy Tokico |
Zostaw odpowiedź