Spis treści
Podczas targów udało się jednak poznać już wszystkie szczegóły techniczne.
Z800
Kawasaki w tym roku świętuje 40-lecie serii Z. Trzeba przyznać, że nowy reprezentant klasy średniej prezentuje się nadzwyczaj dobrze. Wprawne oko wychwyci wiele stylistycznych smaczków, jak tylne lampy świecące w kształcie logo, aplikacje na poszyciu kanapy i wiele innych. Z800 dysponuje mocą 113 KM przy masie 228 kg. Co ciekawe, równolegle dostępna będzie wersja „e”, nieco tańsza, z ograniczoną mocą do 95 KM.
ZX6R 636
Ninja odzyskuje dodatkowe 36 ccm. Jak udało nam się dowiedzieć od przedstawicieli Kawasaki, równolegle z nowym modelem nie zostanie póki co pokazane homologowane do wyścigów 599 ccm. Zawodnicy będą się więc musieli zadowolić starym modelem. Nowość dedykowana jest do rekreacyjnej jazdy po torze oraz jazdy drogowej. Dodatkowa pojemność nie spowodowała dużej różnicy w mocy – to na drodze niepotrzebne. Skupiono się na lepszym przebiegu momentu obrotowego i wygładzeniu reakcji silnika.
Ninja 300
Kawasaki na swoim stoisku pokazało również nową, większą Ninję, natomiast o tym motocyklu wiadomo było wszystko na długo przed targami. Odsyłamy więc do naszych poprzednich newsów.