Triumph Explorer 1200
Explorer kontynuuje rozpoczętą przez Tigera 800 ofensywę na klasę turystycznych enduro, na której od lat dominowało BMW. Najnowszy Triumph Explorer wyposażony został w trzycylindrową rzędówkę o pojemności przekraczającej 1200 ccm i mocy 136 KM. Waga maszyny to 259 kg, a na pokład załadujemy 222 kg.
Explorer otrzymał system ride-by-wire, tempomat, wał napędowy oraz systemy ABS i kontroli trakcji, które w razie potrzeby możemy wyłączać. Poza tym smaczku dodają samoczynnie wyłączające się kierunkowskazy i regulowana szyba.
Co ciekawe, wszystkie te systemy i udogodnienia są standardowym wyposażeniem Triumpha Explorera. Motocykl został wyposażony w 19” koło z przodu oraz w 17” z tyłu. Felgi odlane zostały z lekkich stopów. Triumph Explorer może otrzymać również szeroką gamę akcesoriów dodatkowych. Motocykl będzie można wyposażyć w wyższe lub niższe siedzenie. Wśród akcesoriów znajdują się również podgrzewane manetki. Nie zabraknie także miejsca na bagaż. Kierowca będzie mógł wybrać czy woli miękkie sakwy dedykowane do tego modelu, czy twarde kufry.
Wzmocniona prądnica pozwoli na podpięcie wielu akcesoryjnych dodatków, nie generując przy tym problemu z napięciem. Pojemność zbiornika paliwa Explorera to 20 litrów. Triumph zdecydował się w przypadku Explorera na przedłużenie interwału serwisowego do 16 000 km.
Speed Triple R
Bardziej zaawansowana wersja pokazanego wcześniej nowego wcielenia Speed Tripla otrzymała topowe zawieszenie Ohlins i przeprojektowaną skrzynię biegów oraz schudła o 2 kg. Motocykl otrzymał też hamulce typu monoblock dostarczone przez Brembo oraz bardzo lekkie kute koła PVM, które wykonano z aluminium. Ponadto producent przeprowadził niewielkie kosmetyczne zmiany, mające na celu poprawienie estetyki. Osiągi pozostały bez zmian i motocykl dalej napędzany jest tym samym, sprawdzonym trzycylindrowym silnikiem.
Nowe modele Triumpha można nabyć w salonach Liberty Motors w Poznaniu i Warszawie, a od 19 marca w nowym salonie w Łodzi!
Zostaw odpowiedź